Hallo allemaal, Ohwww wat is het toch spannend.. Vorige week heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Ik ben nu 10 dagen over tijd. Morgen ga ik nog een test doen, maar het duurt zoooo lang! En ik wil het zo graag weten O Mijn cyclus is 30,33,zwanger? Ik ben in December gestopt met de pil. De afgelopen week had ik af en toen dat ik met een beetje misselijk gevoel opstond. Nu zijn het vieze boertjes.. En had ook het gevoel of ik heel vaak naar de wc moest. Ik ben zo wie zo een goeie slaper, maar ik voel me de hele dag ook moe. Maar als ik eenmaal opgang ben dan lukt het wel om door te gaan. En ik heb bijna geen afscheiding meer. Het is een soort droge pap wat ik er uit kan halen. En bij de baarmoedermond is het wel slijmeriger.. Herkent iemand dit? Zou het gelukt zijn? Ik vind het zo spannend! Ik heb ook af en toe een krampje in mn buik. Als ik iets van hoog moet pakken ofzo dat trekt het in mn onderbuik. Een beetje links, een beetje rechts. Maar links eigenlijk meer.. Groetjes minimouse
Ik ben nu ook 8 dagen overtijd. Heb wel nog niet getest, omdat ik zo voel dat ik ongesteld ga worden. maar het blijft ook maar duren ja ....
Dames ik zou er toch ff een testje aan wagen hoor! Je kan al twee testen voor 5,00 kopen bij het kruitvat dus voor het geld hoef je het niet te laten. Ik ga voor jullie duimen!
Volgens mij kun je er in principe van uit gaan dat je test positief is. Die van de kruidvat 2 voor 5 geven volgens mij weinig vals positief aan. 'k Geloof die met die plusjes wat vaker. Volgens mij kun je als je net zwanger bent ook van die ongikrampen hebben enzo dus wil niet betekenen dat je ook ongesteld wordt.
En toch weet mijn gevoel voor 90% zeker dat ik ongesteld ga worden. Ik voel het aan mijn lichaam enz...Heb jij al getest?
Nee nog niet.. Morgen ga ik de stad in en haal ik een test. Ik heb ook geen gevoel om ongesteld te worden. Sinds vanmiddag heb ik wel gevoeligere tepels gekregen. Verder is alles hetzelfde. Af en toe een krapje beetje links... beetje rechts... Morgen zullen we wel zien wat de uitslag is.. maar ik kan niet wachten!
Ik kan eigenlijk echt wel goed wachten. Ik zou het nog wel een week kunnen volhouden zo.... maarja, ...das ook nie fijn he... wedden dat ik morgen ongesteld ben?
ohh nee dat zou mij niet lukken.. ben ik veel te nieuwschierig voor! hihi k hoop dat ik nog wel kan slapen vanacht en niet wakker lig omdat ik morgen de test ga halen en dat ik benieuwd ben na de uitslag..
hoi, hier al 15 dagen overtijd. Weet het niet zo goed meer. Vanavond nog een testje gewaagd en die was weer negatief. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Wel veel last van symptomen zoals misselijk, duizelig,hoofdpijn, veel last van afscheiding en echt moe. Maar ja dan zal ik toch een keer positief moeten testen.... heb ook al een bloedtest gehad bij de huisarts en die was ook negatief. Deze heb ik 27 februari gehad. Soms vraag ik me wel af of ik gek wordt haha.... Bloedtest is 100% betrouwbaar dus waarschijnlijk niet maar waar komen die symptomen dan vandaan? Zelfs mn man vind me snel geirriteerd.... De huisarts heeft gezegd dat ik terug kan komen als ik de volgende maand nog niet ongesteld ben (20 maart dus) Duurt nog 2 weken dus.... Ben benieuwd voor jullie dames! ik duim voor jullie!
ohh miepie28, ik hoop niet dat het bij mij ook zo gaat... alhoewel ik wel bang ben voor een negattief resultaat.pff nog een nachtje slapen...
Jippie! vanacht hebben we het 'droog' gehouden! nog een paar uurtjes en dan weten we waar we an toe zijn O
vanmorgen dacht ik toch echt een heel licht streepje te zien....maar ja kan het me ook verbeelden....test donderdag of vrijdag weer! Ben benieuwd..... En jullie?
he muisje , balen zeg! maar je cyclus duurt nu ook wel erg lang. moet je anders niet eens naar de dokter gaan.