Ben ik weer... Even me verhaaltje kwijt! Ik heb net de ei gehad en ik voel me zo zwanger! Kan helemaal nog niet, dat weet ik maar mijn gevoel is zo goed! Dus ben net effe uit shopdrang bij de Prenatal geweest en heb vanalles gekocht... Ik ben er ook van overtuigd dat we een meid gaan krijgen en dat ik 10 feb positief test.... De eerste ronde had ik ook allemaal symptomen maar kwam er snel achter dat dat nou ontpillen was. Ronde 2 voelde ik helemaal niks. Stond ik ook in de winkel maar kocht niks want voelde wel dat ik niet zwanger zou zijn. En nu in de 3de ronde....misselijk, krampen, zere boobs .... Heeft iemand van jullie dit ook gehad? En had je ook zon sterk voorgevoel?
oh wat spannend meid ik wist het de week na mijn ei ook al dat het zo was bij mijn beide kids nu heb ik sinds mijn laatste ongi het gevoel dat het deze ronde raak gaat zijn. moet mijn eitje nog hebben. dat gevoel heb ik nog nooit gehad
nou ik heb dus ook het gevoel dat ik zwanger ben ik misselijk al een keer overgeven indd ook krampen in me buik dus wie weet
1 dag na je ei kun je toch nog helemaal geen zwangerschapskwaaltjes hebben!? En om dan al een boel babyspulletjes te kopen... is de klap misschien nog groter als je uiteindelijk ongi word. Over kwaaltjes na de eisprong gesproken.... ik heb elke maand verschillende kwaaltjes, soms een maandje niet, en nee... echt niet zwanger.
In de 2e ronde, dacht ik echt dat ik zwanger was. Zeker omdat me temp. 19 dagen hoog bleef. Toch ongi geworden. In de 3e ronde, dacht ik ach.. zal wel weer niet gelukt zijn.. En toen bleek dat ik toch zwanger ben nu. Liefs Gwen
In alle maanden dat ik het dacht, was ik niet zwanger. In de 2 maanden dat ik dacht het wordt nix, was ik wel zwanger.
Ik voelde me ook zwanger en het is ook zo!!! Ben zo ontzettend blij, maar probeer het nog even voor me te houden. Mijn mannetje en ik zijn zo happy en kijken er naar uit. Kus Belly34
ik sluit me ook helemaal bij cyntje aan! in die 17 rondes die ik nu al verder ben heb ik echt heel wat kwaaltjes voorbij zien komen en heeft me alleen nog maar een vroegtijdige miskraam opgeleverd. dus eerlijk gezegd vind ik ook dat je een beetje op de zaken vooruit loopt, maar tuurlijk hoop ik voor je dat het raak is.
Nou, dat is mooi! Wij hier allemaal reageren en goedbedoelde adviezen geven.... krijgen we helemaal geen reactie meer Maar ik las in een ander berichtje van TS dat ze haar ei nog niet een gehad blijkt te hebben. Althans, niet op het moment ze dit topic opende. Wel knap dat je je al zooo zwanger kunt voelen
door al de hormonen kan je dingen denken die er niet zijn maar dat zal ze nu wel doorhebben hoop dat ze alsnog deze ronde zwanger is
Nou ik hoop het heel erg voor je. Maar indd. de klap is harder als het nu niet zo is omdat je ook al allemaal spulletjes hebt gekocht. Bij mijn eerste ben ik er totaal niet mee bezig geweest en was ontzettend misselijk al een aantal weken. voor de grap een test en ik bleek zwanger. Nu dacht ik om eerlijk te zijn gezien een aantal symptomen dat ik ook zwanger zou zijn, maar nee echt niet. Ik geloof dat het onbewust ook komt omdat je het heel graag wilt. Dan spreek ik voor mezelf uiteraard. ik kan die streep er wel op kijken en mijn lichaam heeft me dan behoorlijk in de boot. Ik lijk wel schijnzwanger. Succes hoor. Duimen draaien hier.
Vind het ook beetje jammer dat we niets meer horen. Gun het iedereen van harte maar zo voorbarig spullen gaan kopen, ben heel benieuwd!!
Nou meid hoop dat je gevoel juist is in ronde 3 was het toch? Ik ben al een jaar ofzo bezig.. ik zou ook wel eeens wat willen kopen.. maarja doe ik toch maar niet! Eerst maar eens zwanger worden zou k zeggen!
Wij zijn al 18 maanden bezig en al 18 maanden denk ik, dat ik zwanger ben omdat 't goed en "anders" voelt.. Tot nu toe is het één keer waar geweest.. Maak je zelf niet eerder blij voordat je een test hebt..
ik had deze ronde het gevoel/idee dat het deze ronde wel eens raak kon zijn nog voor mijn eitje. vanaf mijn laatste ongi dacht ik dat. zonder reden, zonder kwaaltjes. onverklaarbaar.