kwaaltjes in de cyclus topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nachtzon, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb er eens zo over nagedacht...aangezien de meeste meiden die in babyplanning zijn, vaak hun symptomen verwisselen (dus eisprong, na het wachten en overtijd) tussen ongesteld en mss toch zwanger, dacht ik eens een topic te openen, waar we evtl. onze kwaaltjes kunnen opsommen :p zo kunnen we een kleine overzicht houden van welke kwaaltjes we wanneer hebben en dan dat maandelijks met elkaar kunnen vergelijken :)

(liefst on topic, en gewoon dagelijks je kwaaltjes neerschrijven :):D

2. P26

P26 Niet meer actief

Vandaag: 4 dagen na de eisprong.
    Alleen moe. Maar dit kan van de progesteron ovules komen.
    Down gevoel.

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ah goed idee!
    Al is er bij mij deze maand vanaf de eisprong niet veel kwaaltjes bijgekomen... vorige maand was er elke dag wel iets...bleek dus niet zwanger..
    *Sinds een 2 weken heb ik al vrij pijnlijke, opgezwollen(of beeld ik me dit in?) borsten. Zelfs de trap naar beneden hollen, doet pijn!vorige maand ook wel last gehad, maar niet zo dat het echt pijnlijk was! tja zwangerschapskwaaltje of menstruatie in zicht?wie zal het zeggen! waarschijnlijk de test over 5 dagen!! (als ik me zolang kan inhouden, wat niet het geval zal zijn;))
    * verder nogal veel plassen, net voordat de wekker gaat 'sochtends...heb ik anders nooit...maar ja ook dit kan een fase zijn...
    *voor de rest deze maand eigenlijk de eerste keer dat ik meer afscheiding heb sinds de eisprong...vorige maanden leek het wel droog ' daar beneden' ...

we zullen zien!!!

xxx

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik had dus verleden week (eigenlijk tot vandaag) enorm veel pijn aan mn boobs, ben misselijk en heb soms extreem hoofdpijn... verder moest ik meer dan gewoon plassen en ben nu ook 2 dagen al overtijd... maarja, deze ochtend heeel lichtroze bij het afkuisen... we zien wel :)

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    slim topic hoor!;)

afgelopen dinsdag avond ineens vreemde afscheiding, was heel dik (niet slijmerig?) leek heel vettig geen flauw idee wat het was heeft 2 dagen aangehouden!! kent iemand dit???

en vanaf gisteren echt heel veeel plassen!om het half uur ofzo....(overdag) en vannacht 2 x eruit geweest!

succes allemaal!!!

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    ( eigenlijk off topic) @Nachtzon, aan je vorige berichten in topics, zo te horen nog geen posi test gehad toch?
    wel kwaaltjes die erop kunnen duiden....pff spannend! morgenvroeg weer testen?

Gr.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nope ongi helemaal doorgebroken net... dus was niets... zal vr volgende maand zijn...

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    halloooo,

Ik heb geloof ik eerder mijn eisprong al gehad dan dat mijn banner aangeeft.
    En heb al een paar dagen steekjes dan weer links en dan weer rechts.
    Net tijdens het koken 2 flinke steken links in mijn buik.
    Mmmmm vreemd wat zal dat nu weer wezen:(

9. P26

P26 Niet meer actief

toch kan het heel goed wel je eisprong zijn. maar soms kan je ook gewoon last van de buik hebben.

10. P26

P26 Niet meer actief

Ik had in bed vanochtend wat kram/ trekkerig gevoel net boven het schaambeen.
    Nu net op de bank voelde ik het ook. Het bukken en opstaan voel ik ook soms.
    Hopen dat dit wat goeds betekend.

11. P26

P26 Niet meer actief

Dag 6: Ik heb tot zover vandaag nog geen kwaaltjes.

12. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik zit 7 dagen voor mijn NOD. Eergisteren en gisteren misselijk en buikpijn (steekjes in onderbuik en schaamstreek). Vandaag alleen nog misselijk. Geen vollere borsten (vind ik ook moeilijk in te schatten, ze zijn bij mij al aardig aan de maat), maar ze voelen wel enigszins beurs. Verder ben ik moe.

13. P26

P26 Niet meer actief

Dag 7: Ik denk niet dat ik zwanger ben Ik heb namelijk helemaal geen rare kwaaltjes. Alleen moe (progesteron), maar ik heb allemaal pukkeltjes en bultjes op mijn gezicht. Daar ben ik dan weer niet zo blij mee.

14. P26

P26 Niet meer actief

nog geen kwaaltjes. Overmorgen mag ik bloed laten prikken.

15. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Nou, nog 5 dagen tot NOD. ben nog steeds misselijk en moe en heb nog steeds buikpijn. Nu ook pijnlijke borsten en spierpijn. Of het raak is of niet, who knows? Mijn lichaam heeft me al een paar keer voor de gek gehouden, dus het kan ook gewoon pms zijn of een griepje ofzo. Pfffff, ik zou willen dat het al testdag was.

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ook hier nog steeds de steekjes links en rechts.

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey P26, ja, dat gevoel kennen we allemaal :p die testdagen lijken steeds zo ver :p
    ik heb me nu voorgenomen GEEN testjes meer te kopen tot ik zeker 1 week over tijd ben :)
    we zien dan wel :p
    xxx

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden

Hier nog 1tje die overal last van heeft na de eisprong en tot mn ongi :D

En idd nachtzon dat heb ik me ook voorgenomen :D

19. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    #19 meissje1984, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    Hallo dames,

Ook ik sluit me hier aan.
    Sinds een aantal dagen menstruatieachtig gevoel steekjes links en recht, veel puistjes gekregen, en af en toe erg moe.
    Ben benieuwd

Groetjes

20. P26

P26 Niet meer actief

morgen bloedprikken. Ws woensdag de uitslag.
    Sinds gisteravond last van de onderbuik. De ene keer erger dan de andere keer. Ook nu af en toe spierpijn in de borsten. Maar dit heb ik allemaal wel vaker.

Deel Deze Pagina