bruin verlies help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rastagirl, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hai meiden ik heb een vraagje

ik ben 29 november ongi geworden en op 15 december kreeg ik een bloeding van bruin/rood bloed mijn vraag is vanaf wanneer reken ik me cyclus nu uit? want als ik van 29 november reken ben ik nu 2 dagen overtijd

help help weet het effe nie meer

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Moeilijk... je kunt een testje doen. Kan zijn dat het een bloeding van je eisprong geweest is.....

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Bruinverlies is geen ongi, toch?

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb zoveel teleurstelling gehad in de 7 maanden dat ik bezig ben dus ik durf nu niet direct een test te doen :cry: dit is dan wel me langste cyclus ooit

ik weet me borsten doen me zeer tenminste me tepels en ik eet als nooit tevoren en ik moet veel plassen.
    maar al met al ben ik bang voor teleurstelling

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Als ik jou was zou ik het weekend afwachten en als je dan nog niet ongie bent geworden zou ik er maandagochtend een testje tegenaan gooien.

Succes in ieder geval.

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja ik wacht zeker af......

wat ik ook raar vind is dat ik ook niet echt ongi buikpijn heb die heb ik normaal paar dagen van tevoren nu voel ik wel wat steekje hier steekje daar krampje hier krampje daar het is anders.
    wat ik ook raar vind normaal ga ik iedere dag wel voor een grote boodschap en nu om de twee drie dagen? vind het raar maar ik durf niet te hopen.

Deel Deze Pagina