Hallo Zijn er hier misschien meiden met nog maar 1 eileider en alsnog zwanger geworden? Ik heb deze week een spoedoperatie gehad na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en mn rechter eileider moest verwijderd worden omdat het eitje erin was genesteld en uiteindelijk was gesprongen. Ik zit nu echt met een onzekerheid, zal ik ooit nog zwanger kunnen worden, hoelang duurt het voordat me ongesteldheid weer op gang komt, durf ik t nog wel aan.. ben best wel bang en onzeker geworden...
Hoi, Ik ben in mei geopereerd en is er ook een eileider verwijderd. Ik ben na 2 weken weer gaan werken. Mijn eerste menstruatie had ik na 6 weken weer. In de derde ronde ben ik weer zwanger geraakt, in mijn handtekening kun je zien dat ik al meerdere echo's heb gehad en het zit nu in ieder geval op de goede plek
Hoi, wat ontzettend verdrietig. Mij is het in Oktober 2012 overkomen en het heeft heel wat maanden geduurd voordat ik eindelijk weer zwanger ben geraakt, nu gaat alles goed. neem je tijd en herstel rustig, ik zelf was ruim 2.5 liter bloed kwijt geraakt.
Ik heb 1 volledig verstopte eileider, door Asherman (verklevingen), maar was toch heel snel weer zwanger. Ik weet nog goed dat ik me erge zorgen maakte, maar gelukkig blijkt uit de cijfers dat je met 1 eileider ongeveer net zoveel kans hebt op een zwangerschap als met 2.
Ligero, Angel77 en Maria999 wauw als ik jullie verhalen lees dan krijg ik toch hoop!! Dat is toch best wel snel gegaan zwanger allemaal binnen 1 jaar!
Ik heb van mezelf maar 1 werkende eileider. Ben 3 keer zwanger geraakt: 1e x ongepland (1 x zonder anticonceptie) 2e x 1e ronde 3e x 4e ronde Ik maakte me er best druk om. Echter heeft de gynaecoloog me verzekerd dat 1 eierstok absoluut geen probleem hoeft te zijn. En dat blijkt in ons geval.. gelukkig. Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent. Sterkte met het verwerken van je buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Hier ook 1 eileider na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (2,5 week geleden). Heb toen een heleboel positieve verhalen gelezen als reactie op mijn verhaal (topic staat ook hier in miskraam-deel) Veel sterkte trouwens! Hoop dat je snel herstelt.
Zelfde verhaal als jij meegemaakt in juli 2008. Nu zwanger van nr. 3. Allen snel zwanger geworden en zonder ooit nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik snap je spanning natuurlijk wel heeeeel goed en ik kan je vertellen dat deze spanning bij iedere positieve zwangerschapstest zal omslaan in stress totdat de vroege echo uitwijst dat het op de goede plek zit. Volkomen logisch en niet te stoppen denk ik. Maar het kan dus heel goed dikke vette pech Zijn geweest met goed vervolg! Sterkte in deze periode in ieder geval
In Januari ben ik ook geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze hebben hierbij mijn linker eileider moeten verwijderen. Ik was net als jou erg bang dat het heel lang zou duren voordat ik weer zwanger zou zijn of in het ergste geval niet meer zou lukken. Tot mijn grote verbazing ben ik na de operatie 1 keer ongesteld geweest en ben hierna weer zwanger geraakt! Heel veel sterkte en blijf hoop houden, want die is er zeker!
Wat is dat snel gegaan zeg bij jou!! 3 keer wow!! Dank je wel voor je berichtje dat doet me echt goed!
Oooh Elf84 hopelijk ben je al wat hersteld! Hoe voel je je nu? Ik heb meteen je topic opgezocht na het lezen van al die berichtjes heeft me dat wel een zetje gegeven naar meer zekerheid
Ja dat heb ik nu, een soort van angst nu van wat als ik weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap krijg ...Hoe snel had je een echo controle toen je wist dat je weer zwanger was? Bedankt voor je lieve berichtje het doet me echt goed dat er hier meiden zijn die in een dergelijke situatie hebben gezeten en die weer gewoon zwanger zijn geraakt, het heeft me echt geholpen om de situatie te accepteren en niet weg te stoppen zodat ik weer met goede moed er tegen aan kan
Wat fijn om deze positieve berichtjes te lezen.. Hier zelfde verhaal, mis mijn recher eileider sinds juli.. Nu alweer 3 maanden verder, helaas nog niet zwanger. . Sterkte met het herstel xxx
Ik heb afgelopen februari een heftige bbz doorgemaakt. Helaas zijn wij nog niet zwanger. Hoop dat het toch nog mag gebeuren!
Ook hier een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, ik was na 13 maanden opnieuw zwanger. Nagenoeg iedereen raakt opnieuw weer zwanger, de vraag is alleen wanneer.. Veel sterkte gewenst, het komt goed!
Bij mijn eerste zwangerschap na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik al met 5,5 week een inwendige echo in het ziekenhuis ivm de stress en onzekerheid. Met de 2e dacht ik heel stoer dat ik het niet meer nodig had maar met 6 weken helemaal gek van mezelf en heb er alsnog 1 gehad met 6,5 week. En nu weer met 6,5 week. Geeft de geruststelling waar (ik in ieder geval dus) je wel behoefte aan blijft houden blijkbaar. Hoe gaat het nu met je?
goed idee om het topic van Elf te lezen, daar waren een hoop geruststellende reacties! hier in maart een bbz gehad, en was al bezig in mmm vanwege pco, maar wonder boven wonder zonder ongesteldheid er tussendoor, meteen zwanger geraakt van de boy die inmiddels al 29 weken in mijn buik groeit! ik herken je angsten en zorgen, niemand kan je immers de garantie geven dát het lukt en wanneer dan... maar laat je zeker hoopvol stemmen door alle positieve berichten hier! ondertussen heel veel succes met deze periode ook gewoon doorkomen, de operatie en verlies een plek te geven..