Hoi, Het is een beetje vaag bij mij op het moment... Afgelopen maand hebben mijn man en ik keurig geklust. Laatste ongi was 15/12, cyclus van ong 26 dagen, had afgelopen weekend NOD. Vorige week had ik de hele week buikpijn waarbij ik ook misselijk was. Woensdag kwam er een beetje bruinverlies bij. Dit heb ik gehad t/m gisteren, maar wel echt minimaal. Vrijdag merkte ik dat ik bizar goed begon te ruiken, ik werd misselijk en kan al een paar dagen niet goed meer tegen koffie. Gisteravond kreeg ik buikpijn in bed en bij toiletbezoekje had ik wat bruin/rood bloed. Ik dacht 'dit is het dan' en verwachtte eigenlijk een heftige bloeding vannacht. Dat was niet het geval. Weer wat bruin/rood bloed, maar dat is het, echt niet veel. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook zoiets gehad. Ongi was heel licht maar wel genoeg voor mij om te denken dat het een echte menstruatie was, waardoor ik niets in de gaten had (pas getest met 5,5 week). Dit lijkt erop, maar ik wil het niet teveel vergelijken. Kan het ook een vroege miskraam zijn? Of is de bloeding dan veel heftiger? Toen ik net keek was het nl alweer min of meer gestopt en terug naar beetje oudroze veegje... Weten jullie wat dit is? Alvast bedankt, Spijkertje.