even las van alles maar moet het gewoon even kwijt ik voel me zooooooooooooooo lastig en ambetant kan niks verdragen en er is geen reden voor
Ik ken het gevoel.... Ik zeg elke keer weer tegen mijn vriend: ik ben een vrouw en al die irritanten hormonen (ik kan er niets aan doen)... Dan weer moe, dan weer misselijk.. gisteren opeens overgegeven!! Dan weer bloedverlies.. dan weer niets: om gek van te worden.. grrrrrrrrrrrr:x
Ik heb er ook last van deze maand. Pff alles is me teveel, maar ik heb zelf het idee dat dat bij mij komt omdat we tegen het jaar aanhikken en ik bang ben de MMM in te gaan. Heb de laatste tijd genoeg ziekenhuizen gezien en ik wil niet WEER! (ben al aan mijn rug en blaas geopereerd binnen 2,5jaar, en heb 4x in het ziekenhuis gelegen)
ja echt he, in het begin van de week ging alles zo goed en vanzelf? stond ik te lachen en te springen en gek te doen nu kan ik niks verdragen, zelfs niet van de kids
Ik erken het gevoel, hetzelfde hier. Zal het mischien ook door het weer komen? het is gewoon altijd donker, het regent etc...