Bloemig, hoe gaat het nu met je? Door veel stress afgelopen weekend ivm privéomstandigheden zag ik vanmiddag opeens ook wat bruin verlies in mn slip. Gelukkig bleef het daarbij... donderdag eerste echo.. Ben zo nerveus!
hallo ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger en heb sinds 3 dagen bruinverlies. Ik hoop dat het innestelingsbloed is maar dat zou toch wel eens moeten ophouden? heb verder eigenlijk nergens last van. maakt me zo onzeker. het zal toch wel blijven plakken?
Een update Vorige week maandag een paar uurtjes helder rood bloedverlies gehad. De rest van de week weer oud bloed verloren. Gister naar het ziekenhuis voor een echo. We gingen er naar toe met de gedachte dat het weer mis zou zijn. Tot onze grote verbazing zagen we een heel klein mensje met een kloppend hartje 😍 We waren helemaal van slag. Ik voel me echt zwanger, maar dat had ik bij de 2 miskramen ook. Het verliezen van oud bloed is nog niet gestopt. In de baarmoeder is geen bloed te zien gelukkig. De arts vermoed dat mijn baarmoedermond gevoelig is. Ik schrik nog iedere keer als ik wat bruin in mijn inlegkruisje zie bah! Nu duimen dat ons kleine mensje goed blijft groeien!
Meiden ik heb even meegelezen hoor. @bloemig: bruinverlies is heel beangstigend en onzeker makend maar hoeft zeker niets te betekenen. Heb tijdens mijn zwangerschap heel veel bruin en bloed verlies gehad,kwam (bleek tijdens de zwangerschap) dat ik een poliep i n mijn baarmoedermond had zitten. Overigens is die na mn bevalling nergens meer te zien geweest,heel apart Fijn dat het er goed uit zag op de echo. @bouwjaar: tijd geleden meid! Wat lees ik voor leuks,gefeliciteerd! Hier nog niet bewust bezig voor een 2e. Na mn bevalling is mijn pcos gewoon weer door gegaan. Lekker onregelmatig ongesteld. Kan wel mn eisprong herkennen tegenwoordig Nu heb ik 2 weken geleden 2/3 dagen roze verlies gehad bij afvegen enkel. Vorige week 1x bij afvegen een miniscuul sliertje bloed gezien en gisteren dacht ik he he ik word weer ongesteld. Ben al 2 weken misselijk,vooral savonds snachts en smorgens. Dit had ik bij mijn 1e zwangerschap ook... vandaag heel lichtjes beetje bruin bij afvegen. En mn buik lijkt wel een ballon zo opgeblazen. Ben toch bang dat ik zomaar eens positief zou kunnen testen. En anders...laat t maar stromen!altijd die onzekerheid maar weer. Blijft irritant die pcos!