hoe zit het nou?? wel of geen eitje???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nancy23, 16 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    nou vandaag weer getest en nu was het streepje bijna niet meer zichtbaar!
    dus het zit zo:
    donderdag een heel licht streepje
    vrijdag een redelijk donker streepje. maar niet zo donker als de controlestreep!
    zaterdag een redelijk streepje maar iets lichter als vrijdag.
    zondag bijna niet meer zichtbaar.
    dus ik denk dat ik vrijdag een posi resultaat heb gehad en dus (denk ik)
    zaterdag of zondag een eisprong zou moeten hebben.
    nou hebben we woensdag voor het laatst geklust en vanochtend dus als ik gister mijn eitje heb gehad hebben we denk ik deze ronde misgelopen???
    als iemand nog raad heeft of als ik het mischien verkeerd heb dan hoor ik het graag!!

    liefs nancy
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik denk inderdaad dat je hem een beetje heb misgelopen ja. Misschien dat anderen anders beweren...
     
  3. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    dat komt omdat ik dacht dat het streepje net zo donker of donkereder als het controlestreepje moest zijn.

    liefs nancy
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoihoi

    Ja we hebben het natuurlijk al besproken. Ik weet niet beter dan dat het streepje echt overduidelijk net zo dik of dikker moet zijn dan het controle streepje. Dit staat namelijk ook in de gebruiksaanwijzing. Bij mij is dat verschil ook echt te zien.

    Ook zou je dan 2 of meer dagen een dikke streep gehad moeten hebben, omdat zolang het LH in je lichaam te waarnemen is.
    Die dikkere was alleen vrijdag toch?

    Ik vind het moeilijk. Misschien kun de makers van de test eens bellen. Romed als ik het goed heb.

    Groetjes
     
  5. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    hoi natasja
    ik heb vrijdag en zaterdag een redelijke streep gehad! die van vrijdag was het duidelijkst.

    liefs nancy
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik weet het anders ook niet. Jammer dat ik de streepjes niet heb kunnen zien hihi :) dan had ik het met meer zekerheid kunnen zeggen.

    Er zijn niet veel meiden meer hier die ook de testen gebruiken helaas.

    Ik vind het wel reuze jammer dat de testen je geen duidelijk beeld hebben laten zien. :(
     
  7. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ik heb de testen nog en kan er wel foto,s van maken maar dat moet ik dan straks effe doen maar hij was heel duidelijk maar echt lichter als de controlestreep!
    maargoed het ziet er dus naar uit dat deze ronde helaas niets opleverd.

    liefs nancy
     
  8. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    nou ik heb de foto in mijn album gezet dus dan kun je zien hoe de test is, links is de controle streep!
    je moet wel het plaatje vergroten door erop te klikken.
    dit was de donkerste streep daarvoor en daarna was hij minder alleen de dag erna was hij nog duidelijk maar niet donkerder. en bij de test daarvoor was hij heeeel licht en bij die van vandaag was hij zo goed als weg.

    liefs nancy
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    in principe kun je de test na 10 minuten niet meer aflezen, dan is het resultaat niet meer geldig. Toevallig lag de mijne ook nog in de wc en daar was niks aan veranderd dus ga ik er van uit dat die van jou ook niet zijn verkleurd.

    Als ik mijn bijsluiter lees, dan is deze eigenlijk niet positief. Ik heb ook dagen deze sterkte gehad en uiteindelijk toch een hele donkere.

    Staat die regel ook bij jou in de bijsluiter? de mijne ziet er namelijk ietsje anders uit (de test zelf)

    Groetjes
     
  10. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ja dat staat bij mij ook in de bijsluiter en hij is inderdaad niet verkleurt.
    maar het lijkt mij stug dat ik nog een donkere krijg want die van vandaag was er bijna geen streepje meer te zien. en ik zit nu op dag 18 van een cyclus van 28 dagen dus ik moet over 9 dagen ongi worden dus het lijkt mij stug dat hij nu nog moet gaan komen ook omdat de testen gelijdelijk aan donkerder werden en daarna ook weer lichter.

    liefs nancy
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap wat je bedoelt. Ik kan je eigenlijk ook alleen maar mijn ervaringen vertellen. Ik heb dus afwisselend donkere en heel lichte streepjes gehad. Ik dacht de eerste keer ook dat ik het dus had gehad en kreeg toen alsnog een donkere streep.

    Kan het zijn dat je cyclus nog niet terug op 28 dagen is? ik was nu ook eerder met de ovulatie, misschien dat je nu wat later bent?
    ik weet niet meer zo goed wanneer je van de pil af was :oops:
     
  12. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ik was 3 maanden geleden met de pil gestopt dus heb nu 2 cyclussen gehad.

    liefs nancy
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    en beide keren 28 dagen? Dan zou je idd zeggen nu ook.
    maar als die van vrijdag toch posi was dan zou je cyclus inprincipe nu 31 dagen zijn.
     
  14. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ja dus dat scheelt al drie dagen!
    daarom lijkt het me ook stug dat mijn eisprong nu nog moet komen!

    liefs nancy
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hmmm lastig zeg. vind het echt rot dat het zo onzeker is zeg maar. :cry:

    Beetje vieze vraag, maar heb je misschien op je afscheiding gelet? en op pijn in je buik/lies oid? Daar kun je soms ook wel het een en ander aan aflezen.
     
  16. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ja ik dacht gisterochtend wat te voelen maar vandaag had ik juist afscheiding dus ik heb geen idee maar wat ik gisteren voelde was maar heel kort een paar minutjes ofzo dus ik denk niet dat dat wat was.
    maar ik had vandaag en gisteravond inderdaad meer afscheiding!

    liefs nancy
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat kan wel hoor, de eisprong duurd maar 15 sec dus het zou wel kunnen!
    Ook dat je afscheiding nu toeneemt kan betekenen dat het er nog aan komt of dat je nu vruchtbaar bent. en je had ook nog geklust zei je?

    Ik raad je aan gewoon nog te klussen deze dagen! Je weet maar nooit nancy!

    Ik denk niet dat dit een weggegooide keer is! woensdag had je ook geklust, sperma kan lang overleven.

    Nou klinkt toch wel positief als ik alles zo op tel! :D
     
  18. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ik heb inderdaad woensdagochtend en vanochtend geklusd!
    bedankt voor je opbeurende woorden dat doet me echt goed!
    af entoe denk ik van ach het komt wel ik moet me er niet zo druk over maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    nou misschien moet ik dan toch nog maar een beetje blijven hopen voor deze maand!

    liefs nancy
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D

    Ik snap het hoor, ben er bijna niet mee bezig tot dan die klus dagen voor het eggie, dan word ik ook helemaal zenuwachtig enzo.

    Maarja hihi mijn wachtdagen zijn al weer begonnen. 29 oktober kan ik testen. hihi het gekke is dat ik het nu weer kan laten gaan tot ongeveer 3 dagen voor mijn nod dan ga ik weer lopen denken enzo. hihihihi.
    Volgens mij kunnen veel meiden hier over mee praten.

    ik duim met je mee!
     
  20. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    dat is fijn! ik duim ook voor jou hoor heel hard tot ik kramp in mijn duimen krijg!
    als ik gewoon uitga van mijn 28 dagen dan is mijn nod 26 oktober dus ben benieuwd, jij heb me toch weer een beetje hoop gegeven!

    liefs nancy
     

Deel Deze Pagina