Hallo meiden, Ik wilde eens weten of er meerdere meiden zijn die last hebben van bruin verlies voor nod en of je met alleen dit bruin verlies op of na je nod toch een positieve zwangerschapstest in handen had? of kan ik er nu al vanuit gaan dat ik gewoon mijn menstruatie zal krijgen één deze dagen.. Ben benieuwd naar jullie reactie's Liefs Starry
Hoeveel DPO zit je nu? Er zijn meiden die inderdaad bruinverlies hebben wat eventueel door innesteling komt..
Kan echt nog beide kanten op. Bij mijn 1e zwangerschap was het altijd einde verhaal, maar bij deze zwangerschap 2 dagen gehad en zette niet door, toen bleek ik zwanger. Mijn zusje heeft een aantal weken last van bruinverlies gehad en bleek toch hardstikke zwanger. Heel frustrerend, maar meer dan afwachten kun je helaas niet!
Ik had 5 dagen bruinverlies. Dit was vanaf 6 dpo. Op 8 dpo getest en was negatief. 2 dagen later positief, en nu een gezonde meid! Nu heb ik terug op 6 dpo bruin/roze verlies, dus precies hetzelfde maar weet niet of dit ook hetzelfde zal betekenen. We gaan voor een 2de, dus spannend terug!
@ Nono ik heb op 16 nov mijn eisprong gehad dit weet ik d.m.v. ovulatie testen. Ik denk zelf al hoop ik het natuurlijk niet dat ik ongie ga worden