bruin verlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jessy1983, Dec 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Hoi dames.

Ik ben altijd heel regelmatig. Prcies 28 dagen dit al 6 maanden.
    Nu had ik deze maand bij dag 24 bruin verlies. Dus was er van overtuigt dat ik ongesteld zou wrden maar 4 dagen te vroeg.
    Nu heb ik al een dag niets meer en vrijdag zou eigenlijk mijn menstruatie komen.
    Heb wel ontzettend veel buikkrampjes, maar sinds dat ik bruin verlies had geen last meer van mijn borsten en daar heb ik elke maand last van.
    Ik snap er niets van.
    Ik heb al een test gedaan en die was negatief en ik durf er geen meer te doen.
    Iemand ervaring mee?

2. twijfelaar

Sep 17, 2008
    75
    0
    0
    ik heb dat ook altijd voordat ik ongesteld wordt, houdt bij mij wel eens 4 of 5 dagen aan en wordt dan uiteindelijk wel op de goede dag of iets later ongesteld.

Ik hoop natuurlijk dat het voor jou zal betekenen dat je zwanger bent!

Succes

3. patricia1987

patricia1987 Actief lid

Oct 8, 2008
    188
    0
    0
    hoi ik moest eigenlijk zo 28ste ongi worden maar ben het nu nog niet wel last van bruin bloed verlies al vanaf ma dus nu al 4 dagen :S na me nod

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb vanmiddag en net wat bruinverlies gehad, normaal heb ik er geen last van. Of meteen voor mijn ongi doorbreekt..

5. patricia1987

patricia1987 Actief lid

Oct 8, 2008
    188
    0
    0
    ja ik heb het altijd 2 dagen voor me ongi doorbreekt en nu had ik dat niet voor me nod maar nu 1 dag later na me nod wel en dit houdt nu al 4 dagen aan en 2 testen gedaan en die zeggen negatief :S

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Misschien nog ff een weekje afwachten ;) Je hoort het vaker, bruinverlies bij zwangeren.
    Ik krijg het bruinverlies meestal pas nadat mijn ongikrampen zijn begonnen. En die heb ik nu niet. Alleen veel krampjes, maar anders als een ongi.
    Ik ga zondag testen als ik nog niet ongi geworden ben..

7. patricia1987

patricia1987 Actief lid

Oct 8, 2008
    188
    0
    0
    ik heb de gyn gebeld ik krijg de antwoorden tegen 10 uur nou maar hopen dat het niet mijn menustruatie was

8. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Ik heb een paar dagen voor mijn ongi ook altijd eerst wat bruin verlies.
    Nu op dag 13 en 14 van mijn cyclus (na de sex) ook al wat bruin/rood verlies.
    Snap niet waar dit vandaan komt.

9. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hey dames hoop voor jullie dat jullie een posi test in handen krijgen :)

voordat ik zwanger werd van youame was ik ltijd regelmatig
    totdat ik 8 weken bruinverlies had dus dacht van ok zal wel goed zijn mischien mijn lichaam van slag ik toch maar naar de huisarts en had ook pijn op de borst moest ik een test doen en bleek al 8 weken zwanger te zijn

enne mischien innestelings bloeding?

10. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    marline1983; Het bruin verlies is gestopt, zit nu op dag 16. innesteling lijkt me toch niet, veel te vroeg.
    Ik heb geen pijn op de borst, maar wel opvallend benauwd op de borst na inspanning.
    Heb ik nog nooit eerder zo gehad..heel vervelend en raar.

Jessy1983; weet je al meer? ongi geworden of toch misschien zwanger?

Share This Page