Hoi dames, ik ben er niet trots op, maar ik behoor nog tot het uitstervende rokersvolk. Wel maar drie sigaretjes per dag. En voor degenen die het zich afvragen "JA, ALS IK ZWANGER BEN STOP IK METEEN! Nu mijn vraag. Ik wordt ineens sinds een dag of drie misselijk na iedere sigaret. Maak ze ook steeds op de helft al uit. Erg raar daar heb ik nog nooit last van gehad. Zit wel pas zes dagen na mijn eisprong. Wie had dit ook en was zwanger? Of haal ik me gewoon rare dingen in mijn hoofd? Nou thanks lady's voor de antwoorden alvast.
Hier hebben veel vrouwen last van als ze zwanger zijn. Ook dat ze alcohol opeens vies vinden. Dus ik zou idd maar snel stoppen.
ja, ik had het ook. Maar ik moet ook toegeven dat ik al een aantal keren misselijk was geworden van het roken voordat ik zwanger was. Ik wilde al zo lang stoppen en voelde me schuldig dat het nog niet lukte. Psychisch wijs je het roken al af, en lichamelijk wordt je een beetje geholpen door de misselijkheid. PS: ben inmiddels een paar weken gestopt en gaat hartstikke goed. Ik denk nog wel eens aan roken, maar heb niet de neiging om er een op te steken. Succes! Hoop dat je idd zwanger bent!
Ik werd ook heel misselijk na elke sigaret of bij de gedachte aan een sigaret al.. ben dus ook gelijk gestopt.. ik wist al dat ik zwanger was.. bij mij begon dit pas rond week 10 op te komen.. toen ben ik gestopt.. ik mocht eerder niet stoppen van de vk omdat anders te veel stress ineens kreeg.. deze manier mocht wel
Dat vind ik echt belachelijk hoor een vk die je verteld dat je niet mag stoppen.... Nee elke dag je kind vergiftigen is beter.... Goed dat je erna toch bent gestopt hoor!
Hoi Dames, bedankt voor de antwoorden. Vandaag is de misselijkheid al wat minder. Fijn dat jullie allemaal zijn gestopt.
Cossy ik heb ook vaker gehoort dat sommige vrouwen beter niet kunnen stoppen! nee zo mogen natuurlijk niet een heel pakkie weg paffen , maar 2 op een dag is nog beter dan de killing stress !
Ik vind sigaretten nu zoooo vies ruiken. Voordat ik zwanger was rookte ik alleen een sigaretje mee op een feestje. Gezelligheidsroker dus. En ik kwam niet vaak op feestjes. Uiteraard nu helemaal gekapt. Vond het ook meteen zooo vies joh. Kan het echt niet luchten. Ik schaam me ook niet en vraag mensen gewoon of ze buiten of onder de afzuigkap willen paffen.
hoihoi! Ik ben blij dat ik dit lees want heb namelijk precies hetzelfde!.. sinds een week of 2 wordt ik inderdaad ook kotsmisselijk als ik een sigaret op heb en rook ik hem ook niet meer op.... nu weet ik alleen nog niet of ik al zwanger ben... kan pas over 12 dagen testen vandaar... dus ik ben benieuwd!
Jeetje ik vind dit wel grappig.Ik dacht even dat het aan mij lag maar ik heb dit ook.Ik ben nog wel aan het roken maar ik doe het nu nog maar met 2 sigaretten per dag.Alleen elke keer word ik er ook misselijk van en heb dit ook niet 1x gehad.Grappig dat meer meiden dit ook hebben
Toch wel veel mensen die er last van hebben zo te lezen.Ik heb de afgelopen twee dagen helemaal niet gerookt want nu voelt mijn keel aan alsof er scheermesjes in zitten. Heb flinke griep te pakken!
ik kon bij me dochter helemaal niet roken! moest dan meteen naar de wc rennen! dus kan temaken hebben met een zwangerschap succes!