Hallo iedereen, Ik vraag me af of ik zwanger ben of niet. Ik ben begin 30 en gebruik anticonceptie maar afgelopen maand ben ik tijdens mijn ongesteldheidsperiode nihil ongesteld geweest. Wat ik aan bloed verloor was nog geen tampon p/ dag. Normaal heb ik vrij heftige ongesteldheden van minimum 6 dagen. Ook had ik geen last van de bijkomende klachten zoals rug pijn. Wel heb ik nu al paar weken last van bruine afscheiding. Dit is ook weinig want er komt niets in mijn ondergoed. Maar het komt wel op een tampon wanneer ik deze naar binnen breng. Mijn borsten zijn flink gegroeid de laatste twee maanden en ben ook al drie kilo aangekomen. Daarnaast regelmatig misselijk, vermoeidheid, hoofdpijn. Nu ook al weer een paar dagen over tijd terwijl ik nooit overtijd ben. Zwangerschapstest doe ik nog niet omdat ik eerst jullie mening wil weten. Dus aub geen reacties met 'test halen' want dat weet ik al. wil graag jullie opinie over deze situatie. Hartelijk dank, Margriet Iemand meer?
sorry blijf het direct zeggen, haal een test weet je het zeker. Mijn mening verder: het kan het hoeft niet , is het wel zo dan zou je dus al tussen de 8 en 13 weken heen zijn als het niet langer is. Je zegt 3 kilo aangekomen te zijn, is er veel veranderd in je eetpatroon? Misselijk al iedere keer voor 2 maand lang of ? korter? Wat voor anticonceptie gebruik je ? Let ook goed op jezelf of je misschien geen ijzer te kort heb, en ben je idd zwanger informeer dan bij de huisarts of je dan nog foliumzuur moet gaan slikken.
@ Margriet 3: Ik heb het een tijd terug ook gehad. Normaal gesproken heb ik 5 dagen mijn menstruatie en die keer totaal niks. Ik heb contact gehad met de assistent van de huisarts en deze vertelde mij dat het voor kan komen dat een vrouw de stopweek over slaat. Ze verzocht mij wel te testen voor de zekerheid, maar deze was negatief en de maand er op kreeg ik mijn menstruatie weer.