ben een beetje misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    He meiden. Hebben jullie het ook zo ontzettend warm? Ik ben misselijk, emotioneel en moe. Ik mag over 4 dagen testen, maar aangezien mijn vorige cyclus 114 dagen duurde vraag ik mij af of het wel verstandig is.
    Ik ben zo ontzettend bang dat het weer weken/maanden gaat duren.
    ik denk dat ik zaterdag ga testen en dan om de twee a drie weken ofzo.Vinden jullie dat verstadig? :-k Maar hopelijk ben ik snel ongesteld

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Moeilijk te zeggen, wou dat ik je kon helpen. In ieder geval heel veel succes!

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    succes!

4. dolfijn81

dolfijn81 Lid

25 sep 2006
    52
    0
    0
    Veel Succes

5. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    @ mj24, ik zit in hetzelfde schuitje. Volgens m'n oude vertrouwde cyclus moet ik maandag ongesteld worden. Maar aangezien de vorige 2 ook veel langer duurde weet ik ook niet meer wanneer ik eventueel zou moeten testen. :-k
    Ik denk dat ik zowiezo een week na m'n vermeende nod ga testen. Wil niet weer zo vaak mezelf teleurstellen. Als ik het nog langer volhoud om niet te testen, wacht ik nog langer. En wat is wijsheid.? #-o

6. Niet meer actief

hoi meid
    moeilijk zeg
    ik zou idd niet al te vaak testen tussendoor
    in ieder geval veel succes! ;)

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai rena, balen is het he, zo onregelmatige cyclus. lijkt me zo fijn om ergens naar toe te rekenen. Weet nu niet wat er gaat gebeuren. waneer. Ben echt misselijk vandaag. dus ben benieuwd

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hallo,

Ik heb vandaag/gisteren mijn eitje gehad en heb een heel zwaar gevoel in mijn buik. Ook steken in mijn zij, eerst wat hoger en aan de zijkant nu heel laag en aan beiden kanten van mijn buik.
    Dit is mijn eerste maand zonder pil en het zullen vast allemaal ontpillingsverschijnselen zijn of voel ik mijn ei komen? Wie herkent dit?

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik voel mijn ei al dagen van te voren aankomen. Heb altijd erg last van buikpijn en soms aan allebei de kanten, soms aan een kant. Dus het kan idd dat dit je eitje is.

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Dank je voor je snelle reactie. Ik ben blij dat dat het is!

11. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    hallo

ik heb ook al een paar dagen (vanaf vrijdag) last van mijn buik. Eeen vol gevoel. en soms licht in mij hoofd. dit is ook mijn 1e maand zonder pil. wie heeft dit ook gehad?
    maar over 13 dagen kan ik testen dus zie wel

kan mijn buik altijd heel makkelijk inhouden(zodat je geen rolletjes ziet hahahahaah ) maar dat is nu een vervelend gevoel

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hoi Jessey,

Het lijkt wel alsof wij zo'n beetje in hetzelfde schuitje zitten. Dat volle gevoel herken ik ook. Mijn buik voelt heel zwaar. Ik heb 10 oktober mijn NOD (hoop ik) en anders gaan we naar ronde 2. Ik ben eigenlijk best wel nuchter, maar ik vind het toch maar raar hoor, dat mijn lichaam zo anders doet.
    Ik ben in elk geval blij dat alles er op wijst dat ik vandaag mijn ei heb (o.a. temp en cervixslijm). Nou heb ik al veel verhalen gelezen van vrouwen die in de eerste ronde een nette cyclus hadden, maar dat dat de rondes daarna helemaal overhoop lag. Ik juig nog niet te vroeg.
    Verder nog vreemde dingen meegemaakt?

13. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    ik moet 9 oktober ongesteld worden, maar aangezien dit mijn eerste maand zonder de pil is ga ik nergens van uit. ik hoop het wel. Ik voel me gewoon anders als toen ik de pil slikte. Als ik me buik in hou omdat ik een strak truitje aan heb dat hou ik gewoon niet. moet huilen om een poep en een scheet. en sinds gisteren eet ik mijn hele bord leeg ( me vriend zei al je eet voor twee), maar ja kan ook van het ontpillen zijn.

ik zou het alleen zo graag willebn

14. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    mj24, poeh heej, dat lijkt me niet prettig, 114 dagen!
    Hopelijk wordt je cyclus wat regelmatiger, maarje bent ook nog neit zo lang met de pil gestopt zie ik (vorige (1e) ronde 114 dagen)?
    Hopelijk gaat de monnikspeper zijn werk doen! ;)

En ik zou ook niet te vaak gaan testen hoor. word je alleen maar moedeloos van denk ik. Het is moeilijk, maar ik denk dat je geduld moet hebben.

Succes!

15. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Hee lieverd,

Ik weet dat je toch niet kan wachten ;) dus zou ik als ik jou was toch een test doen. Als dit negatief is. Zit er niets anders op dan wachten.

Ik zal echt voor je duimen. Ik wil graag samen shoppen ;)

Mijn 3d foto's staan trouwens in mijn foto album. Je bent altijd zo nieuwsgierig, hihi.

Succes mop!

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Sandrina, ik was ook erg nieuwsgierig en benieuwd. Wat is dit een prachtig gezicht. Worden deze 3d echo's al standaard gemaakt of moet je dat speciaal aanvragen.

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nee die moet je aanvragen, kost geloof ik 80 euro, maar zeker de moeite.

San wat een schatje

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    heb net toch maar getest. kon het niet laten, maar toch echt negatief. balen. maar ja wist het ook wel. en dat 's middags na al flink wat gedronken te hebben. dom dom dom

19. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat wachten valt niet mee. ;)

20. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    had ook rond mn eisprong last van mn eierstokken kon in bed gewoon niet op mn buik liggen.misschien voel je zo wel wanneer je eisprong is geen idee eigenlijk ben wel benieuwd wat anderen voelen .

Deel Deze Pagina