Hai hai.. Ik heb een vraagje.. Ik ben nu 3 dagen overtijd..met 2 negatieve testen.. Ik heb sinds gistermiddag heeeeel licht bruinverlies..elke keer een druppel of 10..(over de hele dag gerekend) Vannacht nergens last van gehad..vanmorgen ook niet.. Tot net na de seks..toen begon het weer..met een heeeeeeeeel klein veegje..nu weer enrgens last van.. Tot ik net naar de wc ga en er 1 druppeltje roze bloed in me onderbroek zit.. Kan dit een prille zwangerschap betekenen..? Groetjes.. Nicky
Heb ook een rekkende pijn linksonder in me buik..erg pijnlijke tepels..ze lijken ook groter..en ze zijn een ebetje paars.. Heb ook last van me onderrug... En heb honger..maar asl ik iets eet..lus ik het ineens niet meer.. Ben ook erg moe..veel slapn duss...
Nog iets vergeten...:-o Heb ook erg duidelijke aders op me tepelhof... Dit heb ik normaal nooit.. En heb ook een opgezet buikje net boven me vagina.. Zelfs me moeder zei dit..
Mijn advies? Relax.. laat het even op je afkomen, je hebt getest, dat was negatief, je hebt wat bruinige afscheiding. Even een paar dagen aankijken. Succes! groetjes
Hoi, Natasja heeft gelijk. Ik zou als ik jou was gewoon een beetje rustig worden en het aankijken. Aan het resultaat kun je toch niks veranderen, toch? Veel succes en geduld toegewenst. Liefs Vanilia.
Gewoon afleiding zoeken inderdaad. Beetje liggen, kopje thee drinken, misschien een warme douche. Spanning is niet goed voor je lichaam. Succes. Liefs vanilia.
Ik herken dit wel. Ik had gisteren ook een heel klein beetje bruinverlies. Nu niet meer. Heb wel steeds van ongi krampen. Erg spannend Ik leef met je mee. Liefs Larissa
Het is al doorgekomen... We proberen het volgende maand gewoon weer... Jij heel veel succes..ik duim voor je.. Groetjes..