Ooooo ben zooo blij ben gisteren bij de vk geweest en heb voor het eerst het hartje gehoord! Had het bij de echo al wel zien kloppen maar nu dus eindelijk ook gehoord het blijft mooi he meiden.... Ben gelukkig maar een halve kilo aangekomen (had ik echt niet verwacht haha) dus 70 1/2. Zo dat wilde ik even met jullie delen jessica
Heerlijk he dat getrommel! Het blijft elke keer weer genieten... Heel herkenbaar. Heerlijk ook dat je al wat aangekomen bent..... Ik wacht nogsteeds op mijn eerste zwangerschapskilo Ik vroeg me eigenlijk af wat 'normaal' is voor een hartslag. Ik had gehoord tussen de 120 en 160. Maakt dat iets uit in de lengte van je zwangerschap oid? (Dus later een lagere hartslag ofzo?) Wij gaan altijd in de ochtend naar de VK dus ik verwacht niet dat daar verschil in zit of wel?
heerlijk he die housebeat! haha ik heb begrepen dat de hartslag van je kindje in het begin een stuk hoger is en later in de zwangerschap wat lager wordt
Wat leuk is dat he.... Het is gewoon weer een bevestiging dat alles tot nu toe nog goed gaat... Geniet maar lekker van dat lekkere gevoel Liefs Chantal
Gefeliciteerd Jessica! Ik weet hoe het is om voor het eerst het hartje van je kleine uk te horen kloppen. Heeeeerlijk geluid! Groetjes Miep
ik heb begrepen dat de hartslag van je kindje in het begin een stuk hoger is en later in de zwangerschap wat lager wordt @klopt angel eyes, van m'n dochter ging het op het laatst heel erg snel (leek wel een paard dat galloppeerde ) jessica