Hallo allemaal, vandaag ben ik 1 dag overtijd. Ik ben na stoppen met de pil na 34 dagen ongesteld geworden. Toen ik stopte kreeg ik na drie dagen mn onttrekkingsbloeding, en geteld vanaf de eerste dag van die ontrekkingsbloeding was dat dus 34 dagen. Heb nu al een paar dagen veel witte afscheiding. Wat moet ik doen?? Groetjes Fiorentien
Hoi Fiorentien, Als ik het dus goed begrijp ben je net met de pil gestopt? Dan zou je gewoon af moeten wachten tot je ongesteld wordt, bij mij duurde het een aantal maanden voordat ik weer ongesteld werd. Ontpillen duurt bij sommige behoorlijk lang! En als je het gevoel hebt dat je zwanger bent zou ik over 1 of 2 dagen gewoon een testje doen! Succes ermee! Groetjes, Daphne
Ben je al lang gestopt met de pil of nog maar pas? Indien je nog niet zo lang gestopt bent, zou het best kunnen zijn dat je nog aan het ontpillen bent. Als je het niet zeker weet, kun je je mss toch maar eens aan een testje wagen.
Ik ben op 14 april met de pil gestopt, op 17 april mn laatste onttrekkingsbloeding en toen na 34 dagen ongi geworden. Groetjes Fiorentien
Je lichaam kan nog helemaal in de war zijn na het stoppen met de pil. Het kan zijn dat de 2de ronde langer duurt dan anders.
Inderdaad, ik ben al uit mezelf ongesteld geweest en daar was ik heel blij mee. Het enige wat ik merk is witte afscheiding, veel naar de wc gaan (meerdere keren per dag grote boodschap, soms diarree). Verder ben ik 's ochtends heel moe en word ik 's nachts soms wakker, maar dit kan ook met andere dingen te maken hebben (zoals dat ik snak naar vakantie). Ik heb eind mei heel onverwachts mn ontslag gekregen terwijl ik een vaste baan had (met opzegtermijn van 3 maand gelukkig) maar dat heeft er wel ingehakt en het kan best dat ik door die schok gewoon wat later ben? groetjes fiorentien
Gister getest, negatief. Ik hou het er maar op dat mn ongie nog op gang moet komen. Ik laat het wel weten als ik weer ongie ben. groetjes Fiorentien
Gister geklust...was beetje pijnlijk. Toen ik daarna naar de wc ging zag ik roze op mijn WC-papier. Denk dus dat het mn ongie is. (kwam van binnen uit moet dus nog ff wachten tot het doorzet). Vandaag lichtbruinig afscheiding op maandverband dat ik voor de zekerheid nu draag. Hou jullie op de hoogte. Maar denk dat het ongie is. Groetjes Fiorentien
Verder geen duiveltjes gekomen nog... Hoe lang duurt dat nog als je bij wijze van een tampontest doet? Ik gebruik nooit tampons dus ik kan het nu niet testen. Maar ik verwachtte toch op zn minst een beetje rood bloed, maar vandaag alleen beetje lichtbruin en wittig voor de rest. Ik snap er niets meer van Fiorentien
Heeft iemand nog een reactie of mening hierover? Moet ik juist nu gaan klussen? Die roze afscheiding had ik de vorige keer ook en dat bleek ongeveer (achteraf) 15 dagen voor mn ongie te zijn. groetjes Fiorentien