Bruin verlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xprincessx, 14 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

    xprincessx Bekend lid

    17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

    Wist niet zo goed in welke deel van het forum ik dit moest plaatsen. Ik ben zelf totaal niet bezig met bewust zwanger worden. Ik heb na me zwangerschap van me zoontje aan de pil gezeten maar toch na een tijdje over gegaan naar de prik pil maar na 3x de prik pil toch gestopt omdat ik tussen tijds ineens heel onregelmatig ongesteld werd. Dus nu terug aan de normale pil weer. Advies gekregen om de 1ste strip met extra bescherming sex te hebben omdat je niet weet waar je in je cyclus kan zitten. Nu duurde het in me eerste stopweek erg langs voor dat ik ongesteld werd normaal vaak al de 2de of 3de dag maar nu pas de 5de dag. Nu zit ik ergens in me 2de week van de pil strip en heb ineens veel bruin verlies. Ik hoor van Veel mensen dat dit te maken kan hebben met een innesteling. Iemand ervaring ?
     
  2. Shellyx

    Shellyx Actief lid

    28 jun 2016
    100
    1
    16
    Als jij met extra bescherming sex hebt gehad is de kans klein dat je zwanger bent kan zijn dat doordat je weer aan de pil bent begonnen wat spotting krijgt , maar je weet maar nooit als je het echt niet vertrouwt moet je er even een testje tegen aan gooien x
     
  3. Vlinder2016

    Vlinder2016 Niet meer actief

    Waarschijnlijk gewoon een doorbraakbloeding :) had ik ook zo vaak!
     
  4. Help85

    Help85 Fanatiek lid

    23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Idd doorbraakbloedingen heb ik ook vaak gehad tijdens de pil
     

Deel Deze Pagina