Ik had op mijn nod 11 okt een sliert bruine afscheiding met wat slijm. Daarna een paar keer heel licht bruin bij het afvegen. Wat ik nu ook helemaal niet meer heb. Nog steeds niet ongesteld ook geen last van krampen ( wat ik normaal wel heel erg heb). Iemand enig idee of je dan toch zwanger kan zijn. Gister een test gedaan deze was negatief. Verder heb ik op het bij vlagen misselijk zijn en pijnlijke rug geen zwangerschaps symptomen.
Is je cyclus misschien verschoven? Maar dat zou niet het bruinverlies verklaren. Misschien dit weekend weer een keer testen. En als het negatief is misschien even de huisarts bellen (als je niet ongi wordt)
Hi ik zit in een soortgelijk schuitje...ik ben al 5 dagen overtijd (denk ik, geen ovulatietest gedaan, maar op basis van cyclusduur) ik heb sinds gister wat bruinverlies...alleen bij het vegen 2x per dag ofzo en al zo vaak het gevoel gehad; nu gaat het beginnen en dus tampon erin maar ook daarop alleen bruin...en niet veel ofzo Ik heb al een dikke week krampen. Dinsdag een test gedaan en die was negatief. Ik durf bijna niet weer te testen maar ms morgen nog eens wagen....
Je het is erg raar en het is ook zo onzeker je weet niet waar je aan toe bent. Ik ga denk.ik zaterdag weer een test doen als ik niet al ongesteld ben geworden. Maar jij hebt wel last van krampen?? Ik totaal niet
Ik ben een keer 2 weken overtijd geweest en uiteindelijk toch ongesteld, een langere cyclus komt wel eens voor..
Ik lijk inmiddels opeens toch ongesteld geworden... Helaas..zou een mooi verhaal zijn geweest Succes daar!