Hoi dames! Ik ben net sinds 6 sept gestopt met de pil. Omdat ik bij mijn meiden nooit bewust ermee bezig geweest ben, niet qua cyclus/ovulatietesten etc. Ben ik benieuwd hoelang jullie cyclus was. Ik zit nu op dag 35. Vorig weekend negatief getest. Verwacht er verder nog niks van.
Ha Renieta! Wij gaan voor onze eerste, dus ik weet er nog lang niet zoveel van als jij, maar ik ben 8 augustus gestopt met de pil (na iets van 10 jaar) en ben nog steeds niet ongesteld. Inmiddels op dag 62 vd cyclus.
Hoi hoi spannend hoor!! Lichaam zal vast eerst moeten ontpillen denk ik! Ik heb zelf pas de pil geslikt na onze 3e dochter ( heb 2 meiden). Sinds vorig jaar januari de pil geslikt, dus iets van 1,5 jaar. We wachten af.
Zie hieronder hoe wisselend een cyclus kan zijn, zit nu op dag 46 van mijn cyclus, zinder enig teken dat menstruatie eraan zit te komen.
Bij de 1e na 14 jaar pilgebruik: na het stoppen ontrekkingsbloeding gehad en een paar weken later een positieve test. Geen natuurlijke menstruatie gehad toen. Bij de 2e na bijna 2 jaar pilgebruik: 42 dagen en erna gemiddeld 24 dagen.
Ik zie dat jij ook een cyclus van 23 dagen hebt. Ik ook! Ik maak me zorgen om mijn LF. Was die bij jou ook kort?
Ik weet niet wat mijn lf was omdat ik niet getemperatuurd heb. Ook geen ovulatietesten gebruikt. Omdat ik de eerste keer direct zwanger was had ik na een maand of 6 wel de gedachten dat mijn lf te kort zou kunnen zijn. Aan de andere kant relativeerde ik het met het idee dat het heel normaal is om een jaar bezig te zijn en ik door mijn korte cyclus meer kans had. Temperatuur je al? Anders zou ik eerst dat gaan doen om zo te kijken hoe lang je lf is. Hoe lang ben je bezig met zwanger worden?