Beste Allemaal, Ik weet het even niet meer 😊. 17 december heb ik een laatste controle echo gehad (nav miskraam) in het ziekenhuis en deze was helemaal prima. Ze zagen toen ook een mooi eitje en hun verwachting was dat deze vrijdag zou springen. Mijn ovulatietest was donderdagochtend positief. Gisteren zou ik dus volgens mij ongesteld moeten worden. Uiteraard hopen we van niet 😀. Ben gisteren niet ongesteld geworden en dus vanochtend vroeg een test gedaan. (Clear blue, een gewone dus geen digitale). Hierop was de horizontale streep van het plusteken goed te zien en de verticale echt heeeeeell erg licht. Mijn partner en ik zagen hem wel maar moesten wel goed kijken. Is dit nu dan positief of niet? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 😊. Groetjes Klompje
hoi als je ovulatietest pas afgelopen donderdag positief was dan zou je nu nog geen pos zwangerschapstest kunnen hebben toch? Of je hebt al eerder een ovulatie gehad en je bent nu heel pril zwanger. Of je hebt pas echt donderdag je ovulatie gehad en kunt dan ook pas testen over 1,5 week. Mirjam
Beste Mirjam. Dank je wel voor je reactie. Ik had dinsdag de 17e de echo en die donderdag erna dus de 19e december een positieve ovulatietest. Sorry voor de onduidelijkheid. Dinsdag 17-12 eitje op de echo die wrs volgens de gyneacoloog vrijdag de 21e zou springen. Donderdag 19-12 positieve ovulatietest Groetjes Klompje
hoi in dat geval zou het zeker om een nieuwe zwangerschap kunnen gaan. Als je over een paar dagen nog eens test ( na het weekend) dan zal de test duidelijker (moeten) zijn. Mirjam
Hoi Mirjam, Echt heel erg bedankt voor je snelle reactie. We zullen maandag nog een test doen en hopen dat als we inderdaad zwanger mogen zijn het deze keer helemaal goed gaat met de kleine. Nogmaals heel erg bedankt. Groetjes Klompje