zwanger door de pil heen???deel 2

Discussion in 'Eerste symptomen' started by scully38, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    door de crash was mijn topic dus ook weg, en moest ik opnieuw registreren, maar wilde even degenen die gereageerd hadden op de hoogte brengen.
    ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief, er viel daardoor heel erg veel spanning van me af en heb nu nergens last van, dus mochten de symptomen niet terug komen dan gooi ik het op stress en zenuwen....raak mijn baan kwijt en misschien speelde dat allemaal mee....mochten de symptomen wel terugkomen dan ga ik naar de dokter voor een bloedtest of kijken of er iets anders aan de hand is...maar voor nu vooral erg opgelucht!!
    iedereen die gereageerd had bedankt!!!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    mhh raar om iemand te feliciteren met het niet zwanger zijn..
    maar daar komt hij!
    Gefeliciteerd meis!

3. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha dank je wel!!!

4. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke ben toch weer misselijk en heb menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik, de koffie smaakte vies en heb een heel klein beetje bruine afscheiding vanmorgen en hoofdpijn....dus toch de dokter gebeld, kan er volgende week pas terecht wegens vakantie maar goed, de afspraak staat in ieder geval....ben nu toch wel weer wat nerveus,dacht dat alles stress was maar weet het nu niet...en de puistjes komen nog steeds op de vreemdste plekken tevoorschijn,mijn gezicht lijkt wel een maanlandschap....mijn borsten zijn niet pijnlijk maar zie wel alle kleine adertjes lopen.....zijn er meer mensen die na een negatieve test toch wel zwanger zijn? en als je langer zwanger bent als dat je denkt klopt het dan inderdaad dat het hcg hormoon zakt en daardoor negatief resultaat kan geven?
    mijn vorige menstruatie was namelijk ook zo weinig en anders als normaal, en dan zou het kunnen dat ik al 13 weken ben,maar zou dan toch wel al een buikje moeten hebben? en ben net 2 kilo afgevallen......maargoed blijft dus ff onzeker tot ik bij de dokter ben geweest....

5. Nonnevot

Nonnevot Lid

Sep 10, 2009
    54
    0
    0
    Bij de kids werken
    Ergens in Nederland
    Ik ben afgelopen juni ook dwars door de pil zwanger geraakt. Ik had al langer het gevoel dat hij niet meer voldoende werkte omdat ik opeens tussen tijdse bloedingen kreeg rond de "ei" sprong.

Tot ik een paar dagen voor mijn menstruatie opeens heel wat klachten kreeg. Heel herkenbaar als toen bij de zwangerschap van mijn zoontje.
    Ik heb toen idd getest en hij was eerst negatief. Na de laatste pil ook ongesteld geworden en flink met heel wat buik krampen wat ik anders nooit had. Weer een test gedaan en die was positief.
    Maar ik had er geen goed gevoel meer bij vanwege de bloeding. Een paar dagen later opnieuw getest en die was weer negatief.

Hier is het dus wel gebeurt terwijl ik heel consequent de pil slik en ook niet eens ziek was geweest.
    Wat ik wel heb gelezen op internet is dat de testen negatief uit kunnen slaan door de pil. Misschien een bloedtest een betere optie !

Succes

6. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat had ik dus ook gelezen,ben ook best een beetje bang omdat ik wel heel erg veel symptomen heb die ik anders nooit heb...ik was van de zomer ook zwanger maar dit kwam omdat ikzelf de pil niet zo trouw nam, maar dit ging na een paar weekjes al mis....sindsdien ben ik heel trouw met de pil, maar heb er dit keer een vreemd gevoel bij.....vandaar ook inderdaad naar de dokter voor een bloedtest.......en ik probeer om nog niet te veel in paniek te raken....moeilijk!
    bij jou is het dus toch mis gegaan? was het anders gewenst of niet? ik heb mijn "menstruatie" 3 weken geleden wel gehad maar 5 dagen te laat, geen krampen en heel weinig, na 2 dagen was het al weg.....daarna kwamen dus alle symptomen die ik heb, maar heb ze niet allemaal elke dag, soms voel ik me gewoon goed, maar het zijn er nu teveel en te lang om te negeren....

7. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    en nu net had ik met afvegen een klein beetje rood bloed....ik vind het allemaal wel heel raar....ben nog gewoon aan de pil en heb nooit tussentijdse bloedingen, vrijdag is mijn laatste pil pas...word wel een beetje bang nu...hele middag heel misselijk geweest en vage buikpijn,menstruatie-achtige krampen maar lichter....hoop niet dat het door gaat zetten,heb geen maandverband in huis....:(

8. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben vandaag bij de dokter geweest, en ze heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo, bloedonderzoek wilde ze niet, dus voor de zekerheid een echo, ze denkt aan of dus inderdaad een zwangerschap of door de stress van allerlei dingen...dus weet nog niks...morgen bellen voor een afspraak in het ziekenhuis!

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik heb ff mee gelezen,
    jeetje wat een onzekerheid toch!!
    ben benieuwd hoe en wat hoe het in t ziekenhuis verlopen is!
    Heel veel sterkte in deze onzekere tijd.
    Liefs fay

10. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

Oct 8, 2010
    214
    0
    0
    Nou ik ben nu ook gewoon zwanger en slikte ook de pil.
    Was me 3e maand. de eerste maand toen ik de pil slikte kreeg ik al bloed verlies 2 weken voor me laatste pil.

Het was ongepland, maar ik heb wel besloten om het te houden.

Ik dacht ook gewoon dat ik ongesteld was geworden, want ik had 2 dagen bloed verlies. Maar korter dan normaal.
    maar er klopte toch iets niet, had ik later dus een test gedaan, en ja hoor zwanger! ik was dus al 7 weken.

Het is echt lastig als je niet weet wat er nou aan de hand is, dus maar ff afwachten he. Succes ermee !

11. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties!!
    volgende week donderdag heb ik een echo dus blijft onzeker tot dan, soms voel ik me helemaal goed en denk ik dat er niets aan de hand is en het gewoon stress is, maar ik twijfle toch nog steeds, kan het niet echt van me afzetten nog...

12. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    net een echo gehad en ik ben niet zwanger gelukkig!
    dan zal het wel stress zijn....vond de gyneocoloog me niet echt serieus nemen, zij vond dat als een test negatief was, je dan ook nooit zwanger kon zijn, en gaf mij het gevoel dat ze me een beetje belachelijk maakte....zo leuk vind ik zo'n inwendige echo nou ook weer niet dat ik wat verzin, maar goed, zie haar toch niet meer....
    nou hopen dat alle symptomen verdwijnen!!

13. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    belachelijk dat die gyn zo reageerd.. want naast een zwangerschap zouden er toch ook andere dingen "kunnen" zijn die de symptomen veroorzaken en die ze misschien op de echo zouden kunnen zien.

14. scully38

scully38 Lid

Oct 8, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat vond ik dus ook...ze gaf me echt het gevoel alsof ik een zeur was of naief om ook maar te denken dat ik toch zwanger zou kunnen zijn...maar belangrijkste is dat alles goed was, maar het gaf me wel een bijsmaakje!

Share This Page