succes morgen. ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is. best eng pfff. Maar hopen op een goede uitslag. hielkje
mammografie valt wel mee hoor. ze pletten je borst tussen twee plaatjes. ik vond het wel meevallen in ieder geval. als ze dan niet zeker zijn van een foto dan doen ze ook nog een echo en als ze dan iets verdachts zien doen ze gelijk een punctie. hoop dat het mee zal vallen voor je.
maar mijn borsten staan zo mooi parmantig vooruit...hoe willen ze die ooit tussen twee platen krijgen?!...hihihi
dat gaat ze echt wel lukken hoor hahahhahahahha. ik hoop dat je een goede uitslag krijgt. groetjes peggy
Ik hoop dat het niks voorstelt en wacht gewoon geduldig op je uitslag! Het komt goed en ik zal voor je duimen.
ben altijd heel positief ingesteld dus nu ook... mijn omgeving maakt zich drukker dan ikzelf... ik laat jullie vrijdag weten wat eruit is gekomen.. Morgen om half vijf ligt mijn tiet tussen het tosti-apparaat!
Ik vind het wel heel leuk om te lezen dat je positief blijft en blijf dat ook. Ik zal aan je denken en hoop dat alles goed met je is. Ally
succes morgen! En idd...die krijgen ze echt wel zo goed als plat... Ik heb het ook gehad vanwege troubel vocht uit mijn tepels, alleen was het meer groen achtig hier. Overigens was de uitslag goed. Het is even gevoelig, maar wat wil je als ze van je tetters formaat pizza aannemen? We hopen met je mee op een goede uitslag.
even ter geruststelling: t HOEFT geen pijn te doen. heb zelf ooit een mammografie gedaan en dat deed geen pijn. Was wel opluchting want ook ik had gehoord dat t aardig pijnlijk kan zijn. Hopen dat t bij jou ook meevalt, en de uitslag natuurlijk ook. Succes
Hoi hoi, Succes morgen meid, ik zal aan je denken. Hopelijk krijg je snel een positieve uitslag. Knuffel, Bibu !
Ik heb al jaren afscheiding uit mn tepels. Cyclus gebonden zegt mn arts. Maar dat is gelig of wittig niet bruin idd. Denk aan je morgen, irisje
Dan moet je eens een mammo krijgen als je 8 maanden zwanger bent... Al die gezwollen klieren en dat duwen ze dan lekker plat (had een erg harde klier en de doc vertrouwde het niet, bleek dan een ontstoken en verstopte melkklier te zijn) Heb gegild! (wil je niet bang maken )
Ik had (toen nog) formaatje AA....dus ik zeg tegen die dokter: "die krijg je toch nooit tussen die plankies?" Zegt ie: "Wedden...?" Nou, hij had gelijk hoor....'t was ff schrapen....maar ze zaten ertussen...