lieve mensen, Nou ik ben geweest.... en inderdaad ik zeg tegen dat grietje (ze kan niet ouder geweest zijn dan 19) nou meid, als jij deze tussen dat apparaat krijgt...succes... maar inderdaad ze plet ze eerst met de hand en daarna een plasticplaat die het nog effe wat meer aandrukt. :x .. 't zag er niet uit! ik dacht nog als ze maar elatisch genoeg zijn om straks weer in hun oorspronkelijke vorm terug te ploppen!... :-s Maarja, na een hoop trek, duw en plet werk had ze vier foto's gemaakt dus kon ik terug naar mijn hokje om te wachten.... Even later kwam ze terug, de dokter had niks kunnen zien op de foto dus wilde hij voor de zekerheid nog een echo maken... dus hups kleren weer uit, borstjes vooruit... en kon ik gaan liggen, echo gemaakt.. (ik dacht nog... zo als ik straks zwanger ben weet ik hoe een echo gaat, hopenlijk ziet dat er leuker uit dan de binnenkant van mijn tiet! ) Ook deze zag er (gelukkig) goed uit.. maarja, de arts vertrouwde het nog niet! pffff... hallo, er zit niks, ik heb niks! dus hij even goed in mijn tiet geknepen om er wat vocht uit te krijgen (NIET opwindend!) ale: dat op een glazen plaatje gedaan en opgestuurd naar het lab... volgende week kan ik bellen voor de uitslag... Wordt vervolgd..... mijn gevoel had gelukkig gelijk, er is niks aan de hand.. bedankt dat jullie allemaal mee hebben geleefd! dikke knuffel
Gelukkig meid! En toch goed dat ie nog even wat vocht laat onderzoeken...for sure. Voorkomen is beter dan genezen Knuffel terug!
nee, deed geen pijn, maar prettig is anders hoor! je voelt je ten eerst ebehoorlijk ongemakkelijk als je tiet klem zit tussen twee platen en ten tweede trekt het wel aan je tiet... maarja, hebben we ook weer meegemaakt, het scheelde ook heel erg dat ik net ongesteld was geweest waardoor mijn borsten niet pijnlijk waren... vind het zo leuk om je banner te zien!
He wat fijn Hopes, we zaten flink in de rats hier allemaal denk ik zo! Laat je nog even weten wat de uiteindelijke uitslag is! Succes.
Dat is een opluchting meisje! Ik hoop dat de uitslag van het vocht uiteindelijk ook goed uitpakt. Toen ik 22 was is er een gezwelletje uit mijn borsten gehaald, bleek uiteindelijk goedaardig gelukkig. Maar ken de spanning vooraf en het ongemak van die plet-machine (ik vond dat wel heeel pijnlijk) en echo en puncties. Ik duim voor je dat er helemaal NIETS aan de hand is
Pweh meis, wat een goed nieuws zeg...ben hartstikke blij voor je! Hé....adem diep in en rustig weer uit... #-o
Mooi is ie hè Hopes? Ben zo trots! Jij hebt ook zo'n mooie banner binnenkort hoor! Vanavond vréselijke buikpijn gehad, ik denk..dit gaat weer mis...Heb toch liggen winden op de bank en nu is het over, waren het mn darmpjes, haha . Vriendje niet blij, die zat ernaast en heb ik compleet vergast...
hoi hoi, Ik kan donderdag bellen voor de laatste uitslagen... als er iets erg was gevonden had de dokter vast al wel gebeld dus ga ervan uit dat het allemaal goed is...
hoi hopes, hoe was je uitslag van je borst? ik heb je niet meer gezien hier op het forum. groetjes peggy
Ben ook erg benieuwd. Maak me altijd een beetje zorgen als iemand ineens ff niet meer online is geweest. Hoop dat alles oke met je is. Liefs Mirre
ik heb gezien dat ze gister nog wel online is geweest hoor. hahahahha ik had dat ook namelijk. of ik moet me in datum hebben vergist maar volgens mij was ze gister online. groetjes peggy ben zo nieuwschierig naar die uitslag omdat ik het zelf ook ineens heb.
Hier nog 1 die hoopt dat de uitslag positief is, en dat er niks aan de hand is. Laat je snel iets horen aan ons, we zijn een beetje ongerust aan het worden. Liefs Jolie
Ik weet niet of ze het erg vindt als ik eventjes voor haar antwoord, aangezien ze op vakantie is en jullie wel héél ongerust worden....Het laatste pb'tje wat ik gekregen heb stond in dat ze de uitslag gekregen heeft en dat alles ok is. Voor verdere details wachten we maar even op hopes, maar dan weten jullie iig dat alles ok met haar is.....Hopes, hoop niet dat je het vervelend vind, maar zag steeds dit topic voorbijkomen met steeds meer ongeruste mensen... Groetjes... Marieke