Ik voel me vanaf 5uur vanmorgen heel erg beroerd. Heb last van hoofdpijn,buikpijn en temperatuur verschillen. De ene keer heb ik het koud en de andere keer weer heel erg warm! Heb zo nu en dan een steek in me onderbuik en soms een wat prikkelig menstruatie gevoel. Ik voel me er niet prettig bij! Zou ik nou de VLK bellen of nog ff kijken of het blijft in de avond?
hoi, heb je inmiddels al gebeld? Of gaat het beter? Het kan een griepje zijn maar het kan ook de komende bevalling zijn. Sterkte! Mirjam
Ik moest toch ff naar het Ziekenhuis... Ik kwam zo wit als een spook aan op het ZH volgens mijn VLK. Mijn bloeddruk werd gemeten en die was goed. Hartje van baby was ook goed,maar ze wouden toch dat ik ff aan de CTG ging. De 1ste keer dachten ze dat ik weeen activiteit had dus moest ik nog een keer. Het is duidelijk aan het rommelen beneden. Het hartje van de baby was ook daarbij nog steeds goed. Toen deden ze voor de zekerheid nog een Echo. Ook daarop was het goed. Hij heeft nog genoeg vruchtwater om zich heen en bewoog ook nog een beetje. Maar alleen niet zo dat je het van buiten ook zag. Ik moest ook urine afleveren om te kijken of de blaasonsteking weg was en die was weg. Dus als ik nu die pijnen voel in me onderbuik is het echt dan van de baby? Ik heb nu zo nu en dan een pijntje beneden maar echt een wee zou ik het nog niet kunnen noemen. Dit was het nieuws!