Misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje79, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo dames,

Ik weet niet meer zo goed wat te denken! Vandaag heb ik mijn NOD volgens een cyclus van 28 dagen. Heb vanmorgen getest met een Kruidvat test (pipetje) en deze was helaas negatief. Ik wil de moed nog niet opgeven want geen bloed geeft moed! Nu heb ik al een week last van de volgende symtomen;
    opgeblazen gevoel, misselijk, soms duizelig, geen hongergevoel, erg moe, soms wat steken in mijn onderbuik en regelmatig steken in mijn borsten, veel doorzichtige afscheiding, erg emotioneel en prikkelbaar! Vraag maar aan mijn mannetje :oops:

Ik weet dat ik gewoon moet afwachten maar het is zo dubbel. Hoelang kan ik nu het beste wachten met testen als ik geen menstruatie krijg?

Wie kan me adviseren?

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Het kan zijn dat je nog aan t ontpillen ben.
    Ik hoop natuurlijk voor je dat je snel een positieve test in handen heb

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik hoop ook dat je snel een posi test hebt, maar wil je niet teleurstellen, maar ik heb deze klachten allemaal al een keer gehad. Sorry, maar misschien is het bij jou wel raak.
    Ik zou als je vandaag getest hebt overmorgen weer testen. Hcg verdubbelt in 2 dagen.
    Succes meid!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hi hi

ik heb deze klachten ook al een keer gehad maar helaas,,, nog steeds wachtende op een posi test..:(
    kan inderdaad ontpillen zijn, maar kan ook zijn dat je te vroeg hebt getest.. gewoon nog een paar daagjes wachten en als je nog niet ongi bent, weer ff testenn...

5. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Dat ontpillen daar had ik vorige maand echt last van! Niet normaal. Allemaal symptomen waar ik nog nooit eerder last van had gehad. Ik dacht toen ook echt 'ik moet wel zwanger zijn' maar helaas. Nu deze periode was ik er niet zo van overtuigd en wist ik bijna zeker vandaag menstruatie te krijgen. Zo voelde het tenminste aan....vooral veel zeurende pijn in de onderrug wat ik normaal ook altijd had.

Ach ja, het vervelende van zwanger worden is afwachten! Ik zal dinsdag nog een keer testen als ik geen menstruatie heb. Maar heel eerlijk het geeft je wel iets meer hoop als je op je NOD nog geen menstruatie hebt....alleen wil dit niet meteen zeggen dat je zwanger bent, helaas.

We wachten geduldig :( af!

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Er zit helaas ook niets anders op dan afwachten. Ik hoop het echt voor je meid! Hoop dat je dinsdag een positieve test in handen hebt.

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik heb precies hetzelfde, maar word er een beetje onzeker van. Geen positieve test en geen ongi.
    We wachten maar weer af...

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier ook eentje...
    Ik ga nu pas volgend weekend weer testen...

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier nog 1 :(

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ojee met zn vieren in spanning. Het valt me wel op dat we allemaal in de 1-2-3 ronde zitten. Heeft het misschien toch nog te maken met ontpillen of hebben jullie zwangerschapssymptonen?
    Rose/Saskia/Zonnetje succes!

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    en hier nog een :p
    3 dagen overtijd, geen menstruatie, ook wat klachten en negatieve test :(
    afwachten afwachten afwachten helaas :(
    woensdag doe ik waarschijnlijk weer een test...
    SUcces allemaal!

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Jij ook succes Kleintje88!

13. Rose1982

Nonja heb jij ook last van steken onderin je buik, ik heb dit namelijk al de hele week. Normaal als ik ongie word krijg ik het pas de eerste dag van me ongie!

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Balen dat je al een hele week met steken loopt, maar misschien is het wel een mooi voorteken.. Ik las net al dat je 5 dec weer gaat testen en hoop op een Sint kadootje! Ik doe met je mee als ik dan nog niet ongi ben. Ik heb geen last van geen steken, alleen een rommel buik en mn buik is een beetje opgeblazen. Verder weinig..

15. Rose1982

Gezellig een test maatje voor 5 Dec wie weet krijgen we het mooiste Sint cadeau dat we ooit gehad hebben. Stiekum blijf ik nog een beetje hoop hebben na die negatieve test van vanmorgen!

16. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Hier nog 1 hoor!
    Zaterdag ook overgegeven en steeds misselijk etc. Gisterochtend niet meer kunnen slapen, werd om 8 uur wakker misselijk en moe maar ook weer niet en borrelende buik.. Ben toen maar het huis gaan schoonmaken..

We hopen! Iedereen heel erg veel succes!

Maar over dat ontpillen, mijn huisarts zegt dat het niet bestaat?! Dat de pil al uit je lichaam is na 2 dagen.. En hoe ze het uitlegde leek het me ook logisch dus ik geloof niet zo in het ontpillen!

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben helaas het levende voorbeeld dat ontpillen WEL bestaat. En mijn huisarts geeft ook aan dat het wel bestaat. Ik werd na het stoppen van de pil voor het eerst weer pas echt ongi na 126 dagen. Daarna eerst nog onregelmatig en sinds een paar maanden pas regelmatig.

De pil is na het stoppen eigenlijk direct uit je bloed / lichaam verdwenen. Dat klopt inderdaad. Maar..... Je lichaam moet het wel opeens weer allemaal ZELF gaan doen / zelf gaan regelen. En dat kan dus helaas een tijdje duren. De pil legt namelijk je natuurlijke cyclus stil.

Dus ontpillen heeft in mijn ogen niks te maken met hoe lang je pil in het bloed zit, maar dat je lichaam de tijd nodig heeft om je cyclus weer te reguleren.

Bij de een is de cyclus meteen weer regelmatig, maar bij de ander helaas niet. Die moet geduld hebben.

18. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hoihoi ik zit ook nog steeds te wachten!alleen ik ben al 9 maanden van de pil af!

wacht maar weer tot volgende week voor testen!

19. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Oke ja als jij het zo zegt klinkt dat oook weer logisch, ik heb totaal nog geen idee ervan hoe of wat!

Ik heb er geen idee van ik ben net een maand gestopt in juli was ik ook gestopt t/m sept. toen in sept weer begonnen en eind oktober weer gestopt, maar de eerste keer had ik helemaal nergens van! Nu al 3 dagen over tijd :S

20. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    en meiden nog geen duivels gezien?

Deel Deze Pagina