zwakke menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door september08, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik las net via via op een site, dat je ook last kunt hebben van een zwakke menstruatie?!Maar eens in de 6 weken ongesteld en dan maar 1 of 2 dagen.
    ONEE, dat heb ik dus...
    Kan dat nog van het ontpillen zijn of herkent iemand dit? Wel heb ik afgelopen maand last van bruinverlies enkele dagen ervoor en erna, maar ik heb maar 1 a 1,5 dag echt rood bloed.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Daar heb ik ook last van.. Maar denk ook dat het nog van het ontpillen komt ( ben nu 4 mnd gestopt)

3. SeaShell

Daar heb ik ook last van.. Maar denk ook dat het nog van het ontpillen komt ( ben nu 4 mnd gestopt)

4. SeaShell

5. SeaShell

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    hihi 4 maanden? Moet je dat 4maal melden? hihi...
    Ik dacht wel een ei te hebben afgelopen maand dmv ovutest!

7. SeaShell

Oeps *schaam* foutje met mn verbinding geloof ik haha.. Mijn ovu testen gaven 5 dagen lang positief aan,maar daar hebben meer mensen last van gehad ( waren ovu testen van de kruidvat)maar kan heel goed zijn dat je gewoon een ei hebt hoor :) ik zou een afspraak met de ha maken en uitleggen dat je maar zo kort ongi bent en of dat kwaad kan, en dat je een onregelmatige cyclus hebt, en dat ivm kinderwens.. Mijn ha vond de zwakke ongi iig niet echt normaal maar ook niet super verontrustend.. Ik moet hiervoor maandag naar de gyn. En dan ook meteen kijken of ik wel een eisprong heb. Succes meid!

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ok bedankt! Ik wacht deze cyclus nog even af, hoe dat gaat met de teunisbloempillen en als het weer zo is ga ik idd even langs de huisarts... Anders heeft al die drukte ook geen zin... Thx...

9. SeaShell

hey meiss,

ik zou je nog ff een antwoord laten weten.

ik ben vandaag bij mijn gyn geweest, en ik had 15 dagen terug maar een paar uurtjes licht bloedverlies, en nu heb ik morgen als het goed is mijn eisprong ( mijn ei was supergoed te zien op de echo, iets van 2 cm groot)

dus die ene dag telt gewoon mee als ongi

dat hoort ook nog deels bij het ontpillen en kan wel een jaar duren voordat het weer op orde is

maar het is iig niet iets om je heel erg zorgen over te maken, want ik had ook maar een paar uurtjes heel weinig helderrood bloedverlies, maar nu toch netjes een goed gerijpt eitje :D

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meid,

Ik heb ook maar twee dagen echt rood verlies en de rest bruin verlies. Maar heb gewoon een ei en volgens onze fertiliteitsarts is het prima.

Liefs

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    o gelukkig.. wel baal ik van mijn lange cyclussen..
    Heb met mezelf afgesproken dat ik edeze maand temp en ovulatietestjes vanaf dag 12 tot dag 30,heb ik hem dan niet gevonden, ga ik naar de huisarts en vraag ik om primolut?!

Deel Deze Pagina