hallo, ben net gestopt met de pil en heb allemaal klachten die ik moeilijk kan plaatsen en mensen uit mijn omgeving niet herkennen, dus ff een nieuw onderwerp starten om te vragen wie dit herkent! had 18 juni mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie, ben 13 juni gestopt met de pil. volgens allerlei cyclus-berekeningen zou ik 1 juli mijn ei-sprong moeten hebben. maar nu, ben ik 's morgens moe en misselijk, kan voor 13 uur vrijwel niets vasts eten. heb gene trek en neieging tot kokhalzen als ik aan eten denk. ik heb last van een zwaar gevoel in mijn onderbuik, links en rechts net boven mijn schaambeen. verlies af en toe wat wit slijm en ben duizelig bij vlagen. zou ik mijn eisprong al hebben gehad en ben ik al aan het zwanger worden? kan dat als je net met de pil gestopt bent? of is dit ontwennen van de pil en hebben meerdere mensen deze klachten? ben benieuwd! groetjes van sjaan!
Dit lijkt heel erg op ontpillen! Ik zelf heb ook van die rare klachten gehad, waarbij het net leek alsof ik zwanger was! Dit komt bij meerdere meiden voor. Het is heel vervelend en maakt je goed onzeker.
Hallo Ik denk dat het aan het ontpillen ligt... of missc een griepje onder de leden?!? Je klachten zijn nl wel al snel! Hoop voor je dat je eind van de maand toh een posi test in handen hebt... succ6
Kan ook zwangerschap zijn. Ik denk dat ik ook iets langer zwanger ben als waar we vanuit gaan, gezien wat dingen die zijn gebeurd (voert effe iets te ver om dat hier helemaal uit te leggen) en het feit dat ik deze baby echt al drie weken voel, dat klopt niet helemaal. One way to find out, zou ik zeggen. Linda
Ja het zou het beide kunnen zijn, ontpillen lijkt heel veel op zwangerschap. Ik zou gewoon je cyclus afwachten en een testje halen. Ik heb ook al 2 cyclussen gedacht dat ik zwanger was. Maar je kan inprincipe wel meteen zwanger raken als je stopt met de pil, het ligt er een beetje aan hoe lang je lijf er over doet voordat je weer een eisprong krijgt, bij sommigen is dat heel snel bij anderen duurt het lang.
Hey, Ik had het ook in de eerste maand na het stoppen met de pil, was erg duizelig, pijnlijke borsten, allerlei zwangerschapskwaaltjes. Maar naar wat ik begrepen heb, hoort dat allemaal bij het ontpillen! Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Groetjes, Esther
hoi, ja het is allemaal erg verwarrend, mijn onderbuik begint behoorlijk op te zetten, spijkerbroeken aan is af en toe pijnlijk. en ben honsmoe, slaap telkens tussen de middag.. en dat terwijl vandaag eigenlijk pas mijn eisprong is.. spannend dus..