bruinachtig slijm bij afvegen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door RMK, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    #1 RMK, 30 apr 2010
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
    Hey,

Ik heb even een vraagje..

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 10-04-2010 en ik heb de laatste keer op 22-04-2010 gemeenschap gehad. Sinds 28-04-2010 heb ik last van wat licht bruinachtig slijm, alleen op de eerste dag was het ook een klein beetje bloed (niet helder maar wat donkerder maar wel altijd erg slijmerig..) vandaag is dus de 3e dag dat ik dit heb en het is alleen tijdens het afvegen.. ik heb dus geen inlegkruisje of iets dergelijks nodig..

Verder heb ik een appart gevoel in mijn onderbuik wat ik niet echt kan plaatsen..

Heeft iemand hier weleens mee te maken gehad? Of heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik hoor het graag!

Groetjes RMK

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Misschien een innesteling??

3. frog

frog Lid

30 jan 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou een innesteling kunnen zijn, ik hoop een geslaagde! Anders misschien wat oud bloed van een gesprongen adertje van de gemeenschap.

4. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    Hey,

Bedankt voor de reacties!

We zijn nu alweer wat daagjes verder en het bruine is inmiddels ook weg.. Ik heb het een kleine 3 dagen gehad..
    Ik heb nog wel wat slijm (soms bij het afvegen.. niet altijd) maar dit is nu doorschijnend..

Verder heb ik nu ook last van mijn tepels en ook een beetje last van puistjes (waar ik anders echt nooit last van heb!)

Maar dit kunnen ook hormonen zijn omdat ik ben gestopt met de pil..

Ik heb al een dochtertje van 3 (september 2006) maar had tijdens haar zwangerschap nauwelijks klachten.. En omdat ik net gestopt was met de pil had ik toen he-le-maal niet verwacht dat ik al zwanger kon zijn dus toen ik 3 dagen overtijd was ging er pas een belletje rinkelen..

Dit is nu ook pas weer de eerste maand dat ik ben gestopt met de pil en hield me er totaal niet mee bezig (omdat ik dacht "het zal nu toch niet weer zo snel gaan?!") maar sinds dat ik dat bruine slijm heb gehad ben ik wel erg nieuwsgierig!

Maar volgens de online biologische klok kan ik 7 mei pas testen dus moet nog even geduldig zijn!

En volgens de testen van ClearBlue kan het pas 19 dagen na de laatste keer gemeenschap te hebben gehad (omdat ik echt geen idee heb hoelang mijn cyclus is) dus dat verplaatst het weer naar de 11e..

Dus afwachten.. afwachten.. afwachten.!! Pffff...

Ben wel echt heel benieuwd!

Wat is jullie verhaal?

x

5. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Weetje al of je zwanger bent?

6. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    Hey,

Nee nog niet!
    Ik weet mijn cyclus ook niet dus mijn huisarts zegt dat ik pas de 11e kan testen! (19 dagen na de laatste x gemeenschap)
    Mocht ik een cyclus hebben van 28 dagen dan zou het (volgens de online biologische test op predictor.nl) 7 mei al kunnen..

Maar als ik eerder test en het is negatief dan weet ik het nog niet zeker.. ohhhh was er maar een makkelijkere manier!

Maar ik denk het niet hoor.. heb wel wat aan "symptoompjes" maar ik kan me niet voorstellen dat het 2 keer gelijk de eerste keer raak is!

Maar als het zo is dan laat ik het zeker even weten!

In ieder geval bedankt voor je belangstelling :)

Groetjes

7. Eefteling

Ik heb ook dat bruine afscheiding en een lichte bloeding gehad. Alleen bloed bij het het afvegen! Licht van kleur met Slijm! Sinds die dag heb ik een zeurend gevoel in mijn buik, linksonder. Pijn aan mijn tepels. Ik ben benieuwd!

8. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    @HVK Hoelang na de eerste dag van je laatste menstruatie had jij hier last van dan? En hoelang heb je het al?
    Ik had het op de 18e dag na de eerste dag van mijn laatste menstruatie (jeetje wat een zin!) en ik heb het een kleine 3 daagjes wat bruinachtig gehad.. met ook een beetje bloed (Dit was 6 dagen na mijn laatste keer gemeenschap)
    Maar wat het precies is/was.. geen idee!!

Nu heb ik nog steeds af en toe bij het afvegen nog wat slijm maar dit is nu wit/doorzichtig..

Ik heb ook geen idee hoelang mijn cyclus is, ben net weer gestopt met de pil dus ik weet mijn NOD ook niet...

Midden december 2005 was ik ook gestopt met de pil en 17 januari 2006 testte ik positief! (een dochter van 3,5 die nu heel graag een broertje of zusje wil.. zij wil een zusje maar papa een broertje.. ehh een zoontje haha) Maar ik kan niet geloven dat ik nu weer zoveel geluk heb dat het weer in 1x raak is!

Ben jij allang bezig?

Heb nu al 5 dagen het gevoel dat ik ongi moet worden maar nog steeds niks..

En wil ook niet te vroeg testen want als het dan negatief is weet ik nog niks.. Zoals ik al zei had de huisarts gezegd dat ik het het beste 19 dagen na de laatste keer gemeenschap kon testen, dit was de 22e dus dan kom je uit op 11 mei..

Ennnnn wanneer mag je testen?

Spannend allemaal!!

Groetjes x

9. Eefteling

Ik ben 3 feb. gestopt met de prikpil. Die heb ik 1 keer gehad. Daarvoor had ik de orale pil.

De bloeding die ik hierboven beschreef was begon op dag 88 na 3 feb. Wel had ik in die 88 dagen het gevoel dat ik ongi moest worden maar niet elke dag zoals nu.

Maandag had ik dus die bloeding en sinds die dag heb ik een heel raar gevoel, links onder in mijn buik. Het voelt als spierpijn in je buik, een oprekking? een zeurend gevoel? Zo noem ik het maar.

Ook sinds maandag voel ik mij niet helemaal lekker, pijn aan mijn tepels, misselijk ect. Het kan natuurlijk bij het ontpillen horen. Ik vind het wel apart dat ik na mijn bloeding dit allemaal gebeurd. Ook heb ik in eens zin in Sinas:S

Ik weet niet wanneer ik kan testen omdat ik niet weet wanneer mijn ei is geweest. Of ik zwanger ben is natuurlijk ook maar de vraag.

Die bloeding vond ik wel apart. Als ik ongesteld word voel ik dat aan mijn lichaam, ik word ziek, vreselijk pijn aan mijn buik en heel mijn borst. Nu was dit dus heel anders. Zelfs mijn vriend wist zeker dat dit niet een ongesteldheid was, hij wist dat door hoe ik mij eigen voelde.

Ik ben dus sinds 3 feb bezig om zwanger te worden.
    Wij gaan voor de eerste. Best spannend allemaal.

Na maandag heb ik af en toe nog wat bruinige afscheiding!

Wacht is het enige wat nu kan!

Ik hoop dat je zwanger bent!

Groetjes

Deel Deze Pagina