Bruinbloed ipv roodbloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sakura, 26 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik maak maar eens een topic aan omdat ik er telkens aan blijf denken...

Ik ben in Mei gestopt met de pil. Daarna 3 normale cyclussen gehad (zie banner) daarna opeens 2 erg lange.
    Op 13 November was ik ongesteld. Moet zeggen dat dit niet al te veel was, maar wel 5 dagen lang.
    Ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten maar ik vond ze erg slecht want ze gaven al erg snel een 2de streepje.

Op cyclus dag 15 dacht ik slijm te zien, doorzichtig, maar daarna heb ik het niet weer gezien. Ik heb ook niet kunnen kijken of het rekbaar was. In de dagen erna had ik wel continue veel en dunne afscheiding. Ik dacht dat mn eisprong al geweest was, want ik had rond die periode ook steeds steek aan de zijkant van mn buik. Dus ik ben gestopt met ovulatietesten. Daarna heb ik steeds mn slijm goed bekeken omdat ik hoopte op een innesteling haha :)

Toen merkte ik op cyclus dag 29 ineens erg duidelijk doorzichtig en rekbaar slijm. Ik had al bijna de hoop opgegeven en toen kwam dit ineens dus dacht ik, yes, 2de kans! mn eisprong is toch nog niet geweest!
    Metteen een aantal dagen geklust natuurlijk haha.

Maar op cyclus dag 34 begon ik opeens kleine beetjes donkerbruin slijm te lekken dus ik dacht mn lichaam houdt me voor de gek, mn menstruatie komt eraan.
    Dit bruine slijm heeft 5 dagen aangehouden en ik verwachte steeds dat het zou overgaan in menstruatie maar toen stopte het plotseling en had ik alleen nog maar dikke witte afscheiding.. Inmiddels is het alweer 6 dagen gestopt en nog steeds geen menstruatie en gister nog een negatieve test. Ik wordt er wel een beetje gek van..

Zou het kunnen zijn dat die 5 dagen bruin slijm verlies toch mn menstruatie was en ik weer in de nieuwe ronde zit? Ik ga volgend jaar zowiezo naar de huisarts want de testen blijven negatief dus ik vermoed iets anders...

Samenvatting voor de gene die geen lap tekst willen lezen :D

CD 15: dacht slijm te zien bij het afvegen maar daarna niet meer gezien
    CD 29: echt duidelijk vruchtbaarslijm gezien, wel 5 a 7 cm kon ik het rekken.
    CD 30: nog restjes van het vruchtbaarslijm gezien maar daarna niet meer
    CD 34: bruin slijm verlies
    CD: 39: geen bruin slijm verlies meer.

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Het kan ook een innesteling zijn als je echt zo laat je eisprong hebt gehad... En je kan altijd wel wat bruinverliezen...

Hoop een innesteling...

3. Sakura

Sakura Niet meer actief

Stiekem hoop ik ook op een innesteling maar dan zou ik nu eigenlijk al hcg in mn urine moeten hebben toch? Mijn testen zijn hetzelfde als de sensitest testen en horen heel gevoelig te zijn.
    Kan je ook een menstruatie hebben zonder roodbloed?

4. Pearl Amor

Het kan zijn dat je het HCG nu dan nog niet kan testen ;) Vooral als je een laat tester bent, zelfs met gevoelige testen kan je dan later testen...

5. Pearl Amor

Bij de 42 en 40 dagen op welke CD testen je toen positief met ovu?
    Want ik heb bijv een LF van 15 tot 17 dagen... En een eisprong op CD 19 tot 21 ergens... Dus kan zijn dat je een langere LF hebt...

6. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik gebruikte toen nog geen ovulatietesten dus ik durf het niet te zeggen.. Ik ging maar gewoon van de standaard uit. Ik denk dat ik nog ga proberen mezelf in te houden en pas weer maandag testen :p

7. Pearl Amor

Zou ik wel even doen, kan zijn omdat je ei later was en je eventueel een langer LF hebt dat je later test...

Mijn duimpjes draaien...

8. Sakura

Sakura Niet meer actief

Om even afsluiting hier aan te geven voor de googlende dames ;) de 5 dagen weinig bruinverlies was gewoon mn ongesteldheid, het kan dus

Deel Deze Pagina