Maak ik mezelf gek??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ajeetje, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    #1 Ajeetje, 20 dec 2012
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
    Beste allemaal,

Gek wordt ik van onzekerheid...

al een paar maanden proberen mijn vriend en ik zwanger te worden en vrijen we zonder condoom, de pil gebruik ik overigens al jaren niet meer. Deze maand nestjes rond de eisprong sex gehad... hoewel dat bij ons nooit een probleem is ;)

Nu heeft hij me zondag ten huwelijk gevraagd en hebben we min of meer besloten dan nog maar even te wachten tot na ons huwelijk (op 11-12-' 13) om een kind te krijgen.

Echter hebben we zondag (16 December) sex gehad en na de sex merkte ik op dat ik wat bloed verloor, het begon als licht roze en een beetje slijmerig, daarna niets meer tot ik maandag ochtend bij het opstaan weer wat (dit maal helder rood) bloed ontdekte, dit heeft zo'n 2 dagen geduurt (alleen bloedverlies in de ochtend) waarna ik woensdagochtend nog wat bruin bloed verloor.

Normaal gesproken zou ik overmorgen (zaterdag 22 December) ongesteld moeten worden, ik heb een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen, de donderdag ervoor begint het met trek in chocolade en de vrijdag avond beginnen de krampen te komen, waarna ik steevast op zaterdag ochtend bloed verlies.

Naar mijn idee was ik dus gewoon een paar dagen te vroeg ongesteld, maar dan eens een keer heerlijk zonder die krampen! Tot mijn vriend gister avond vroeg of ik een nieuwe BH gekocht had... en hij had gelijk mijn borsten leken (?!?!) groter en inplaats van trek in chocolade heb ik vandaag al bijna een kilo mandarijnen weg zitten eten (zaten in mijn kerstpakket, maar daar zat ook chocolade in....). Vanmorgen ging ik zoals gewoonlijk met de fiets naar het werk, er stond een flinke tegenwind. Normaal zou ik daar nauwlijks last van hebben, want ik heb een goede conditie, maar vandaag moest ik uitgeput afstappen en heb ik over staan geven langs het fietspad...

Maak ik mezelf nu gek? Of is het geen weg gegooid geld als ik zaterdag toch ga testen...

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik zou kijken of je zaterdag ongi word, en zo niet zou ik zeker even testen. Als ik de symptomen hoor zou het zomaar kunnen.
    Maar het kan ook gewoon zo zijn dat je lijf je voor de gek houd.

Laat even weten wat je doet.

3. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Het klinkt wel alsof je een testje kan wagen...doe dan die van het kruidvat zijn niet zo duur. En zijn erg gevoelig!

Gefeliciteerd dat je gaat trouwen!! Heerlijk zeg geniet ervan :)

4. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou ook zaterdag testen als je dan nog niet ongesteld bent. Spannend! Laat je het aan ons weten?

5. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Dank jullie wel voor je reacties.

Kijken of je zaterdag ongesteld wordt... pff misschien dus toch krampen deze maand?? :(

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

6. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Gefeliciteerd met je verloving btw. Had ik beetje langsheen gelezen.

7. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    De test was negatief.
    Gister bij de dermatoloog geweest voor mijn psoriasis en die heeft me MTX voorgeschreven, dus ook aan de pil.

Voorlopig zit het er voor mij dus ff niet in...

:(

Deel Deze Pagina