hi dames, ik ben nu 6 weken zwanger ongeveer..zinds gister kreeg ik na het afvegen een bruinig afscheiding (klinkt niet smakelijk sorry) met slijm..dus ik dacht a komt wel goed..vannochtend naar de toilet was het in ene rozig/bruin..ik de verloskunde bellen in de stress omdat ik hiervoor een mk heb gehad ben gelijk weer zwanger geraakt..nou het is nu kwart voor acht en het rozige is verdwenen alleen nog oud bruin bloedverlies..zijn er mensen met ervaring hiermee..ik weet dat het niet veel zegt..het kan nl, alle kanten op geloof ik..morgen heb ik dus daarom een inwendige echo..wish me luck..hou jullie op de hoogte.. ps 2 dagen geleden had ik seks gehad en dus bloed verlies was normaal daarna hield het op en nu begint het weer..moet ik er ff bij vermelden mijn bannee klopt trouwens niet moet m nog veranderen
Lastige is, dat het allebei kan... Kan goed gaan, kan mis zijn...maar dat kan t ook zonder bloed of bruinverlies zo zijn ..ik had namelijk nooit ook maar nooit een drupje bloed of bruinverlies en geen krampje, en toch 5 keer een missed abortion. Het is gewoon heel onzeker die eerste drie maanden. Zou zeggen blijf moed houden, bel je verloskundige en laat je geruststellen... Ik duim voor je dat het goed zit!
Ik heb met 6 weken ook bloedverlies gehad (vooral roze), duurde een week en was ook echt bang dat het mis zou gaan. Die kans is er natuurlijk ook. Bij mij is het gelukkig goed afgelopen dus het hoeft inderdaad niks te betekenen, het vervelende is alleen dat het wel kan en je kunt er hoe dan ook niks aan doen. Gelukkig heb je morgen een echo!! Ik zal ook voor je duimen
ik hoop dat het ook goed afloopt! en ja ik ben blij met die echo, vanwege die MK verleden ben ik nog oncekerder dus ben er blij mee en ook lekker vroeg om 10.00..helaas kon ik vandaag hierdoor niet werken en morgen ook niet..maar ja dit gaat voor !!! ten alle tijde..
dankjwel Ukoldaatje..ik hoop het ook...ben 6 weken zou je dan het hartje al kunnen zien kloppen of is dat verschillend van persoon tot persoon..?
In Gent deden ze altijd pas vanaf 6.3 weken een echo, want dan zou je een hartje moeten zien. Maar das dan wel met een vruchtbaarheidsbehandeling zodat je precies weet wanneer de inseminatie of terugplaatsing is. Dan nog kan er speling inzitten, omdat de innestelling wat langer kan duren. Dus je zit op het randje als je morgen 6.1 weken bent. De kans is dat je een hartje ziet, maar schrik niet als die er nog niet te zien is, je zit op de grens. Ze gaan in elk geval meten of de mm kloppen met aantal weken. Ik herken het zooooo goed meis...Ik heb het 5 keer gehad dat het mis ging. Alleen ging het wel wat later mis, een keer met 16 weken en de andere keren rond de 12 a 13 weken. Dan was er wel hartslag maar te traag of de vruchtjes groeiden te langzaam. Maar we gaan er vanuit dat het bij jou allemaal goed zit....... Moed houden hoor. Ik lees veel verhalen hier van meiden met bruin verlies, roseverlies, en soms zelfs veel bloedverlies die een mooi kindje op de wereld zetten... Ik duim voor je op een mooie echo..
je bent een Schat weet je dat...heel erg bedankt..jee wat sterk dat je nu dan weer zwanger bent..echt sterk..ik zat te denken dat als het deze keer weer fout gaat, dat ik even een pauze in las..maar inderdaad..we gaan uit op een goeie echo!! ik houd je op de hoogte..
Ik heb op het moment hetzelfde probleem: roze-rood bloedverlies, af en toe bruinverlies, slijmerig. En ook 1 dag wat menstruatie achtige krampen gehad. Doodnerveus word ik ervan! MAAR: dit heb ik bij de vorige 3 zwangerschappen ook gehad en alles is altijd goed gegaan. Dus ik probeer heel hard me geen zorgen te maken....met nadruk op probeer.... Ik hoop dat dit je een beetje geruststeld, veel succes!
ja ik hoor het vaker nu, ben blij dat ik deze topic heb aangemaakt.. jullie stellen me gerust.. dank jullie wel!
nou hij kon er niet wijzer van worden..vruchtzakje zat er nog in..maar hij zei wederom zoals vorige week de andere echoskopiste zei, je bent priller..ik zei 6 weken ? nee 5 weken..en dat vond ik raar..dus ja hij kon er niet veel van zeggen was wel 3mm gegroeid in 8 dagen..maar ja nu verlies ik het vooralsnog krampen en meer bloedverlies..