HOI Lieve dames! Ik ben nu 10 maanden geleden gestopt met de anticonceptiepil! Ik kreeg toen een waardeloos korte cyclus van maar 18 tot 20 dagen en dan ook nog is 9 dagen lang! Tot nu toe zonder resultaat.. Mijn vriend (29) ik (22) willen dolgraag een kindje samen.. Ik maak mezelf alleen super bang.. Ik vind mezelf nog behoorlijk jong dus vond het ook vreemd dat ik niet zwanger werd! Nu ben ik blij dat we 10 maanden terug zijn gestopt.. Ik ben nu net 2 dagen overtijd terwijl ik dit nooit ben! Zou het kunnen zijn dat ik nu toch zwanger ben? Heb vandaag een test gedaan die was helaas negatief! Is altijd z'n enorme teleurstelling! Ik zie gewoon op tegen de testen want ze zijn tot nu toe alleen nog maar negatief !! Vanaf wanneer is Hcg in je urine te vinden? En hebben jullie wel is een negatieve test gehad terwijl je overtijd was die later toch positief werd? Kom maar op met alle POSITIEVE berichten !' haha! Ik lach erom maar stiekem vind ik het toch wel lang duren en maak ik me zorgen! Liefs Jaysa
hey meid Ik had op een zondag ongesteld moeten worden, dinsdags getest deze was negatief.. Vrijdag weer getest en toen was ie wel positief!! Ik zou miss nog even wachten met testen.. (lekker makkelijk praten, i know!) Miss krijg je nu eindelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen.. Als je dan nog niet ongi bent kun je altijd alsnog testen! Succes met wachten meid!
@ Missme21 Bedankt voor je positieve bericht! Ik ga het vrijdag nog is proberen! Nog meer verhaaltjes ?? Zou ik leuk vinden! Liefs
Wij testte pas met 8 weken positief (weinig hcg) 2 weken later mocht ik voor het eerst naar de vk en die zei je bent al 10 weken zwanger Best en schrikken maar het kan dus degelijk wel