donkerbruinverlies innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal ...
    daar ben ik weer eens....ik heb iets heeeeel erg raars wat nog niet eerder voorgekomen is.....kreeg zaterdagochtend flinke steek in me buik en dacht me ongie is er echter had ik van de hele dag in mijn tampon vol met alleen hele donkere bruine afscheiding zeg maar totaal geen bloed....zondag had ik een heel klein beetje lichtrood bloed en maandag alleen weer heel erg bruinverlies en dat is nog steeds zo totaal geen bloed meer te bekennen.....heb een ovutest gedaan om eens tekijken wat die aangeeft want je leest en hoort weleens dat een ovutest ook positief kan zijn als je dus zwanger zou zijn en ik had gisteren en vandaag een 2e streep op me ovutest en dat is onmogelijk dat het een eisprong is...heb zo af en toe soort ongiegevoel maar net iets anders verder erg moe en zit sinds zondagochtend ineens onder de pukkels op me borstbeen en borsten en me rug......zou dit een innesteling kunnen zijn want ik snap hier totaal niets van namelijk!heb veel dingen meegemaakt maar dit nog nooit in mijn hele leven

alvast bedankt voor reacties
    liefs renate

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    een 2de streep? of een gelijke dikke/gelijke kleur streep?

Want een 2de streep kan je altijd wel krijgen helaas.

Groetjes

3. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    nee een 2e streep maar ik heb eingelijk al sinds zaterdag alleen maar bruinverlies en paar druppeltjes bloed erbij maar bijna niets.....heb dit nog werkelijk nooit gehad en begon dus ook op me 23e dag van me cyclus dus eerder dan me normale ongestelheid......

zou het kunen dan een innesteling?ik blijf me nu toch echt afvragen of hetnu een innesteling geweest kan zijn of niet want bruin bloed is toch oud bloeD?het was bruin net met witte soort velletjes ja kweet niet hoe ik het uit moet leggen maar totaal geen bloed te bekennen...

renate

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik wou dat ik het antwoord voor je had.
    Ik heb helaas 9 van de 10 keer bruinverlies als aanloop naar mijn menstruatie, voor mij betekend het nooit veel goeds.

Nog een weekje wachten anders? en dan testen?

Deel Deze Pagina