Hoi Wonderfull. Van Harte gefeliciteerd en wat fijn dat jullie jullie baby oh zo klein gezien hebben en wat zullen jullie geschrokken zijn. Geniet maar lekker van je zwangerschap. Groetjes van Hippe1975
He Wonderfull... Ik ben zo blij voor je! Nu maar even je rust nemen en van dit mooie nieuws genieten! Liefs..
Wat fijn voor jullie! Geweldig nieuws! Ik heb het ook gehad hoor!, 5 bloedingen tussen de 7 en 22weken en ook telkens zat ons ukkie nog lekker warm! Wil dus niet zeggen dat het dan fout gaat. Ik was erg gevoelig voor bloedingen. Maar hopelijk maak je zoiets niet meer mee! Geniet van je zwangerschap!!!
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad . Ik zit eigenlijk in een soortgelijke situatie (zie topic: gaat dit wel goed??). Hoop dat ik volgende week ook zulk goed nieuws krijg ... Liefs In AFwachting
Wauw, dus toch alles goed! wat fijn voor je. Zorg goed voor jezelf en geniet van het wonder in je buik! Ik hoop dat het bloedverlies nu weg blijft.
Wat super fijn, dat positieve nieuws! Ben heel blij voor je en nu lekker genieten van je zwangerschap!
Ben zo blij voor je meid! Alhamdoulah dat het nu helemaal goed gaat en inshaAllah blijft het ook zo! Geniet ervan!
Dankjewel voor de lieve reacties allemaal : ) Ik kan wachten op de echo van 5 December.. dan gaat me moeder gezellig met mij mee. Hopelijk is dan alles ook goed! Liefs..