Hoi dames, Het is zover voor mij... een viertal maand geleden mijn eerste topic hier dat ik misschien doorheen mijn pil toch zwanger was. uiteindelijk zijn die duivels er toch doorgekomen en mijn leven had terug zijn normale gangetje. Toch vond ik het geweldig hoe mijn vriend reageerde toen mijn duiveltjes er toch waren. Hij keek nogal een beetje sip en was (ookal wou hij het toen niet toegeven) toch teleurgesteld. Na lang gepraat e.d. beslist om toch nog even zonder kindjes verder te gaan (eerder zijn idee als het mijne). Tot dit weekend, zaterdag ochtend... Ik moest een nieuwe strip starten en had deze de vrijdag avond reeds op het kastje in de badkamer gelegd zoals altijd. Zaterdagochtend sprongen we samen onder de douche en na ons afgedroogd te hebben, nam hij de strip. Al lachend vroeg ik hem of hij vanaf nu de pil wou nemen . Toen vroeg hij zo heel serieus: Wat denk je, stoppen we ermee? Vol ongeloof die strip terug in de kast gedaan. Nu gaan mijn eerste pilloze dagen in en het voelt eigenlijk vreemd en ben een beetje nerveus. We hebben afgesproken dat we gewoon de natuur zijn gang laten gaan en niet starten met vruchtbare dagen uit te rekenen. Nou ja, veel verstand heeft hij hier sowieso niet van, want ons weekend werd al gestart met genoeg oefening . Ik denk dat hij toch vlugger papa wil zijn dan hij wil laten blijken.
heey meid wat leuk succes en de natuur zijn gang laten gaan is beter anders ben je er altijd zo mee bezig vind ik en dan duurt het ook langer