Korte cyclus: menstruatie of innesteling?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Melody2011, Apr 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melody2011

Apr 5, 2011
    67
    8
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste gedeelte van dit forum plaats, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen.

In december 2010 ben ik gestopt met de pil. Ben niet bezig met zwanger raken, maar heb de afgelopen tijd wel onveilige seks (voor het zingen de kerk uit) gehad.

Normaliter heb ik een (beetje onregelmatige) cyclus van 24 tot 33 dagen. Mijn laatste menstruatie begon op 24 maart en nu heb ik sinds gisteren (4 april) ineens bloedverlies. Als dit een menstruatie is, dan heb ik nu dus een cyclus van 12 dagen :$ Dat lijkt me erg kort en heb ik nooit eerder gehad. Zou dit eventueel een innestelbloeding kunnen zijn? Of toch gewoon een menstruatie of iets anders? Het begon met lichtroze bloedverlies, toen een paar uur niets en in de avond helderrood bloed. Nu is het roodbruin.

Hopelijk herkent iemand dit of heeft iemand hier verstand van, want ik zit een beetje in de stress :)

Bedankt!

2. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Mss wat bloedverlies van je eisprong? Hoe is t nu? Vervelende is dat je alleen maar kunt afwachten. Succes.

3. Melody2011

Apr 5, 2011
    67
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb voorheen nooit bloedingen gehad tijdens de eisprong. Wist eerlijk gezegd ook niet dat je tijdens de eisprong kunt bloeden. Vermoed dat het toch gewoon een menstruatie was. Het duurde in totaal 4 a 5 dagen, waarvan 2 dagen bruin bloed. Nog steeds erg vreemd dat ik zo kort na mijn vorige menstruatie weer ongesteld ben, maar ik hou het voorlopig in de gaten. In ieder geval bedankt voor de reactie!

Share This Page