vanaf 16wk voel ik me kindje elke dag maar nu al 4 dg niet. ook heb ik last van krampjes in me onderbuik en heb me urine laten testen en heb geen blaasontsteking. kan het zijn doordat ik buikpijn heb ik de kleine niet voel omdat de pijn overheerst zeg maar? ik weet dat het normaal is dat je je kindje soms een tijdje niet voelt zeker met 19 wk maar naar 4 dg ga ik me toch zorgen maken. hebben jullie ook gehad dat je je kleintje soms enkele dagen niet voelt of gevoelt hebt.
Meid maak je geen zorgen! Dit gata nog wel vaker gebeuren zo rond de 20 week Ga vandaag eens lekker in bad of onder de douche en ga lekker relaxt in je tuintje !? Wedden dat je je beeb weer iets van zich laat horen!?
als je je teveel zorgen maakt, zou ik gewoon de huisarts of verloskundige bellen. ik ben ook een piekerkont dus weet hoe vreselijk het is als je in onzekerheid zit. ps: het is trouwens wel heel lui weer. misschien heeft je beeb gewoon geen zin in kickboxen met dit weer
laat ik dat toevallig ook eens hebben........... normaal gesproken voelde ik haar iedere dag wel een paar keer en flink ook! En de laatste week is het flop.... ik huur een doptone van bellytalk dus als ik bezorgd ben kan ik ff luisteren naar het hartje maar toch vind ik het raar en ik heb idd ook beetje krampjes en beetje opgeblazen zoals menstruatie gevoel! Het gekke is dat ik helemaal niet meer weet of ik dat ook bij mijn zoonjt heb gehad? nou jaa het zal wel goed zijn denk ik want er zijn er meerdere die dit hebben nu. En ik heb in bad gezeten maar ze laat toch echt niks van haar horen.... ze protesteert alleen zo af en toe eens als ik die dopler op mijn buik zet.
Meiden, het schijnt heel normaal te zijn als je met deze termijn je baby niet elke dag voelt, het hangt er heel erg vanaf hoe je baby ligt in de buik. Pas vanaf 26-28 weken hoor je je baby meerdere keren per dag, elke dag te voelen, maak je niet teveel ongerust, vandaag of morgen voel je je kindje weer bewegen en dan denk je misschien, waarom heb ik me zo druk gemaakt? Succes!
ik maak me vast druk om niks. ik ben zelf ook wat luier met dit weer dus misschien ligt het daar aan. zal strakjes is een lekkere bak koffie pakken misschien wordt ie dan actief.
hoi, als je je veel zorgen erover maakt zou ik de vk toch bellen. ik hebhet zelf ook gehad de afgelopen week, maandag was die kleine heel erg druk. en tot gisteravond heel rustig. heel soms een plopje maar dat was het dan ook, ik dacht ik heb het warm dus die kleine ook daarom is ie erg rustig. maar gisteravond begon die weer flink te schoppen en vandaag is ie ook lekker druk. ik heb het al eens eerder hier gelezen dat het kan zo rond de 20e week, dan schijnt de kleine ook een groeistuip of zoiets te hebben. blijf je je zorgen maken dan zou ik toch even bellen! succes
nee die dingen vertrouw ik voor geen meter. wilde er wel een halen maar laatst kon zelfs de verloskundige met 17 wk geen hartje horen na 15 min zoeken. ik meteen naar het ziekenhuis maar alles was goed op de echo was een goed bewegend kindje met kloppend hartje te zien.
Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit hoor! Heb het zelf ook rond de 19 weken gehad dat onze uk zich in ene een dag niet liet voelen maar ben blij dat het geen 4 dagen waren. Werd er goed onzeker door.... als je het niet vertouwd zou ik toch echt de vk bellen hoor. Daar zijn ze voor! Hoop dat je je uk snel weer voelt trappen
eindelijk vanmorgen liet hij iets van zich horen. werd er wakker van. het kriebelde zo in me buik haha. normaal sta ik om 8 uur op en nu pas om 11 uur, misschien me ukie wilde geschommeld worden en vond ie het te lang duren haha. nu hoor ik dat meer kids rustig zijn, wie weet ligt het toch aan het weer. nou hopelijk laat hij me niet weer 4 dg wachten want pfff daar wordt ik echt onzeker van hoor.