Hi! Ik zit vandaag op de 15e dag na mijn 1e menstruatie na het stoppen met de pil (duurde 42 dagen vanaf het stoppen) en heb nu bruine afscheiding. Sinds afgelopen vrijdag ovulatietesten gedaan maar allemaal negatief. Wat kan dit zijn? Liefs
Ik denk dat je nog steeds aan het ontpillen bent. Dus nog even dor blijven testen met ovulatietesten. Als je nu weer een cyclus zou hebben van 42dagen en je ei is ong 14 dagen ervoor zou je dus pas op dag 27/28 een positieve test hebben. Dus nog even geduld hebben en succes!
Ja vermoed ik ook... heb vandaag ook last gehad van steken in mijn lies en kramp in baarmoeder. Raar verschijnsel dat ontpillen. Het is wel toevallig dat t net gebeurt ongeveer 2 weken na menstruatie! Over een aantal weken zal ik het weten..
Doordat je nog maar net gestopt bent met de pil is je lijf misschien nog 'zoekende'. De één heeft wel direct een regelmatige cyclus, maar de ander niet. Heeft even tijd nodig. Succes!
Ik heb toch de huisarts maar even gebeld omdat ik inderdaad weer ongesteld ben geworden. Moet het in de gaten houden als t volgende maand weer kort op elkaar is even langs komen.