Vraagje...

Discussion in 'Zwangerschap' started by madwish, Nov 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madwish

madwish Lid

Mar 18, 2014
    60
    0
    0
    af en toe werk ik bij mijn vader in het bedrijf ma
    Ugchelen
    ik zag een niet zo leuk eindigend topic over angelsound
    En toen dacht ik ohwja!!
    Afgelopen week heb ik dus zo ding kado gekregen
    Heb toen het een en ander gegoogled en de meningen zijn verdeeld
    Maar ok dat ter zeide!

Mijn vraag;
    Vanaf wanneer kun je dit eens een x proberen en waar moet ik dan ongeveer dat ding houden?
    Ik ben nu 15 weken
    Aangezien ik geen ouders of vriendin mee heb genomen naar de echo en ook niet ga doen met de volgende x lijkt het me wel leuk ze een x het hartje te laten horen als dit me lukt.

Tips zijn welkom

2. 26mei

26mei Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,973
    330
    83
    Ik kon wat horen vanaf 12 weken (met veel geluk) Je moet echt laag zitten bij je schaambot. Opzoek naar een snel 'stoomtreintje'. De langzame hartslag ben jezelf. Gebruik ook voldoende gel/glijmiddel dan gaat het makkelijker. Succes!

3. madwish

madwish Lid

Mar 18, 2014
    60
    0
    0
    Ugchelen
    Super dank je!
    Het was een 2de handse dus er zat geen gel bij.
    Moet dit een speciaal soort gel zijn?

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,973
    330
    83
    Ik heb eerst glijmiddel gebruikt en later aftersun-gel (action) Maar er zijn natuurlijk ook gel speciaal voor dit doel verkrijgbaar via internet.

o ja en zet hem niet te hard als je niet meteen wat hoort. Als je hem dan verschuift knalt dat echt pijnlijk op je oren hahaha

5. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italiƫ
    Ik hoorde het hartje vanaf 9 weken, dus het moet zeker lukken bij jou nu! Idd vrij laag zoeken op je onderbuik en heeeeel langzaam bewegen als je zoekt, anders mis je hem zo

Succes!

6. madwish

madwish Lid

Mar 18, 2014
    60
    0
    0
    Ugchelen
    Top!! Bedankt

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bodylotion kan ook hoor! Gebruikte ik altijd. Vond de gel niets. Moest je er dan weer afpoetsen, maar blijft toch plakken. Deed het meestal vlak voor naar bed gaan, dus fijner om gewoon uit te kunnen smeren zonder weer het bed uit te moeten.
    Met 15 weken moet het idd lukken hoor! Laag beginnen en dan steeds een beetje meer omhoog, tot je hem gevonden hebt.

8. madwish

madwish Lid

Mar 18, 2014
    60
    0
    0
    Ugchelen
    Ik heb het geprobeerd maar kon geen hartslag vinden helaas.
    Volgende x misschien beter

9. 26mei

26mei Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,973
    330
    83
    ow ja, een volle blaas kan ook helpen. Idd misschien volgende keer. Ik moest er ook even handigheid in krijgen hoor.

10. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    vanaf 12 weken is het beste dat je met het apparaat aan de gang gaat.. het valt niet mee om het slagje te kunnen vinden je moet dan ook echt bij je schaambot zitten (waar je haargroei begint) en dan links of rechts dat kan ook nog! neem uitgebreid de tijd ervoor. en zoek bijvoorbeeld op youtube vergelijk materiaal.. want voor je t weet zit je na je zelf te luisteren haha succes!!

11. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dat was mijn topic ;) ik ben zelf zo een halfuur bezig om frummel te vinden maar mijn man vind frummel binnen een minuut!

Hier ligt frummel dus elke keer links onder echt tegen de haargrens aan van het schaamhaar zeg maar bij het schaambot inderdaad. Gun jezelf de tijd en maak het jezelf gemakkelijk, ga niet lopen stressen en geniet ervan als je hem gebruikt.

12. madwish

madwish Lid

Mar 18, 2014
    60
    0
    0
    Ugchelen
    Ik stress er ook niet om en begrijp dat je geduld moet hebben.
    Kom er net trouwens achter dat die ik heb niet de goeienis helaas
    Het is er 1 van alecto daarmee kun je pas luisteren vanaf 20 weken vond ik op internet dus ik ga zelf opzoek naar een echte angelsound

Of mocht 1 van jullie hem kwijt willen bied ik me graag aan 😇

Share This Page