Nou mijn eisprong is 3 dagen terug geweest (denk ik), ik heb geen testen gebruikt dus daarom ben ik niet zeker maar door middel van mijn afscheiding en gevoel in buik is mijn eisprong blijkbaar 3 dagen terug geweest Nou had ik sinds een uurtje trekkerig gevoel in mijn buik en net bij wc bezoek zag ik dat ik bruine slijmachtige afscheiding had en bij vegen was het heel licht roze gemixt met bruin Wat kan dit zijn? Ovulatiebloeding?? Of heeft het te maken met de miskraam die im eerder heb gehad? Morgen heb ik mijn echo dus zal ik dit daar ook aangeven.. Maar hebben jullie enig idee?
Het is al over denk ik, net bij wc bezoek niks meer.. Heb trouwens wel rommelende darmen en raar gevoel in buik, nou kijken wat het is
Net geweest voor een echo, zag helemaal schoon eruit en test ook negatief, dus👍🏻 Maar wat zal dit geweest zijn dan
Kan eventueel innestelingsbloed zijn. Ik heb het ook een keer gehad een paar dagen na mijn eisprong. Precies zoals jij het omschrijft.
Ja denk ook een innestelingsbloeding dan...Helemaal als je echt schoon bent vd miskraam (Wat fijn trouwens!) nou spannend!
Of een ovulatiebloeding aangezien je niet precies weet wanneer je eisprong geweest is. Die kan dus net zo goed 3 dagen later geweest zijn dan je denkt. Hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn van een plakbaby!
Dat wordt even aankijken, heb wel een rare gevoel bovenin mijn buik, zo een drukkerig gevoel en af en toe lichte steken
Ik heb dit ook gehad, dacht eigenlijk dat ik ongesteld werd 2 weken en 5 dagen na m'n curretage. Maar toen ik dus op controle kwam bij de gynaecoloog en haar dit vertelde, zei ze dat het geen ongesteldheid kon zijn maar hoogst waarschijnlijk een ovulatie bloeding was geweest. Hoop dat je er wat aan hebt.
Ovulatiebloeding kon het best ook zijn, maar ik voelde de eisprong eerder dan de bloeding, ben er bijna zeker van
Een eisprong voelen gebeurd niet vaak. Meestal voel je het groeien. Wat het precies voor bloeding was kom je toch nooit helemaal achter. Ik hoop het beste voor je!
Ja zeker, je kan nooit zeker zijn, wat het was... Nou even aankijken of ik (op tijd) ongesteld word of dat het wegblijft (hopelijk wel)