Miskraam of niet?!?!

Discussion in 'Miskraam' started by Loenepoen, Oct 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Hoi meiden,

Afgelopen weekend had ik ongesteld moeten worden (vrijdag cyclus 28dgn - zondag cyclus 30dgn). Maar woensdag waren mijn borsten ineens erg groot en pijnlijk. 's Avonds uit nieuwsgierigheid een testje gedaan. dikke streep!

Zaterdag weer een testje, streep nog dikker!! Maar vanmorgen ging ik naar de wc en had ik ineens bloed... Daarna een uur bijna niets, maar toen met plassen toch weer wat (wel weinig) bloed. Ik vind het erg verwarrend allemaal. Heb geen testen meer liggen. Net huisarts gebeld en die adviseerde om even langs te komen.

Vind het zo spannend allemaal. Het is veel en veel minder dan bij een normale menstruatie. Dan komt het er met bakken uit. Wordt hier echt gek van. Iemand van jullie hier ervaring mee??

Zucht. Ik dacht dat het eindelijk gelukt was....

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Bloedverlies kan 2 kanten opgaan. En denk dat je due 2 kanten wel kent. Nadeel van nu naar de huisarts gaan is dat ze mochten ze een echo maken waarschijnlijk niet verl zien en de kans bestaat dat je met nog meer onzekerheid naar huis gaat. Mochten ze wat zien kunnen ze he natuurlijk nig niet zeggen hoe t verder gaat verlopen.
    maar bloedverlies kan ook heel onschuldig zijn.

3. Poesta

Poesta Bekend lid

Aug 13, 2015
    879
    307
    63
    Wat spannend meis... Nu testen zal je weinig opleveren denk ik, hcg zit waarschijnlijk nog gewoon in je lijf dus je test zal positief uitslaan.
    Huisarts kan bloed laten prikken en dan hcg bepalen. Over twee/drie dagen nog een keer en dan kijken of de hcg waarden mooi verdubbeld zijn (hcg moet iedere 48/72 uur verdubbelen).
    Sterkte in deze onzekere tijd, ik hoop voor je dat alles goed zit!

4. Loenepoen

bedankt voor jullie reacties. ik weet dat het inderdaad 2 kanten op kan gaan en dat huisarts weinig kan vertellen. maar misschien levert het wel wat op. ik weet het niet. wordt gek van het afwachten. verder ook nog niet 'goed' ongesteld ofzo. als dat zo was wist ik in ieder geval waar het naartoe ging

5. Loenepoen

Hoi dames,

Na het bezoek ook de verloskundige nog niet heel erg veel wijzer geworden inderdaad. Zij denkt dat de zwangerschap niet doorzet, of dat het een innestelingsbloeding is. Ik zou volgens de berekeningen 4 weken en 3 dagen zwanger zijn en op de echo was nog niets te zien. Behalve dat mijn baarmoedermond een heel klein beetje open staat; wat dus kan duiden op een aankomende menstruatie. Maar omdat het bloedverlies veel te weinig is voor een menstruatie zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn.

Nu moet ik dus afwachten of de menstruatie komt doorzetten of dat het zo blijft of mindere wordt. In dat geval moet ik volgende week terugkomen voor nog een echo.
    Heeft er iemand ervaring met een innestelingsbloeding? Normaal gesproken met een menstruatie is het altijd grote leegloop, zeker de eerste (2) dag(en), maar nu is het echt weinig. En ook wat slijmerig en heel erg helderrood.

Het is echt spannend nu en dat wachten wordt ik echt niet goed van! :x

6. Coccie

Coccie Actief lid

Jun 29, 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Loenepoen ik heb dit ook gehad. Ze noemen dit een biochemische zwangerschap. Dus er heeft bevruchting plaats
    's gevonden maar het nesteld zich niet.
    Hier ook een dikke positieve test toen. En verschijnselen en binnen de week van de NOD werd ik alsnog ongesteld. De testen werden vrij snel lichter. Maar da
    t hoeft bij jou dus niet zo te zijn en ik duim dan ook voor je da't het wel de goeie kant op gaat!

Nu zou ik eigenlijk 9 weken zwanger zijn, maar het vruchtje is niet verder gekomen dan 6 weken en het hartje is nooit gaan kloppen. In de 5e week begon ik al met af en toe bloedverlies. Ik heb dus gisteren cytotec genomen om een MK op te wekken.

7. Loenepoen

Oh wat vervelend voor je... Ik vind het zo raar dat het vruchtje zich niet kan nestelen. Dit is namelijk al de 2e x bij mij dat t zo gaat... Nu is t wel zo dat ik nog steeds niet goed ongesteld ben. Het is alsof ik op de 3e/4e dag zit. Vraag me af of dit dat toch wen gewone menstruatie is of niet.. Wordt gek van die onzekerheid. Ik ga straks na mijn werk nog een tekstje kopen om te kijken wat die aangeeft...

8. Coccie

Coccie Actief lid

Jun 29, 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Dan hoop en duim ik voor je dat het gaat om en innesteling! Bloedingen komen veel voor! Maar het is inderdaad echt niet fijn voor je gemoedsrust! Ik heb ook kapitalen aan testen uitgegeven. Maar die zeggen eigenlijk ook net niks. Ik testte namelijk van de week nog een 3+ met CB. Maar toch echt een dood vruchtje.

Als je veel wil testen (wil ik namelijk ook, is nu eenmaal een gegeven van mij) neem dan de kruidvat test!

Sterkte met die gekmakende onzekerheid!

9. kvis

kvis Lid

Oct 27, 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier het zelfde verhaal. Ik ben vandaag 4 weken zwanger. Vanochtend ineens veel bloed verlies. De verloskundige zei dat ik moest afwachten.. wanneer het bloeden gestopt is mag ik bellen. Ik word gek!

10. Loenepoen

Testen zijn inderdaad niet altijd betrouwbaar Coccie, dat weet ik. Wat balen dat het bij jou niet goed zit :( :( Ik ben zelf inderdaad ook van het testen, heb ook altijd de kruidvat 2v5.
    Heb net nog een test gedaan, die is heel lichtjes positief. Maar nu vond ik op internet dat een zwangerschapstest ook negatief beïnvloed kan worden door bloed bij urine. Of dit waar is weet ik niet??? Ook was het zo dat ik maar een heel klein beetje urine heb opgevangen, hoefde eigenlijk niet echt te plassen, maar moest gewoon de test doen. Dat was misschien ook niet zo handig...

En ook las ik dat bloedverlies in de eerste weken zwangerschap niets hoeven te betekenen en dat het kan variëren van enkele druppels tot vergelijkbaar met een menstruatie.

Zucht, ik weet nu dus echt nog steeds helemaal niets.

Wel doen mijn borsten sinds vanmiddag ineens weer wat meer pijn dan afgelopen 2 dagen. Ook dat is verwarrend.

Er zit niks anders op dan afwachten... Jij ook succes met wachten kvis :)

11. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik heb wel een positief verhaal met bloeden tijdens de zwangerschap.. vanaf 5 weken tot 9 weken flink gebloed ook avonden gehad dat het er echt uit stroomde.. ik dacht echt dat het over was.. maar vandaag aan mijn 2e trimester begonnen en alles is supergoed met de kleine.. ik bleek een hematoom te hebben. Het kan dus indd 2 kanten opgaan. Ik hoop dat het voor jou ook de goede kant op gaat en dat je ovver 8 maandjes een prachtig kindje in je armen hebt.. dikke knuffel en ik duim voor je

12. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    De tijd dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden kan je ook nog bloed verliezen volgens mij.. maar zoals hier staat kan 2 kanten op. Hopelijk de mooie kant!

Share This Page