Bloedverlies bij 11 weken zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door krissy85, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Hallo dames,

Even mijn verhaal kwijt hier. Gister avond zomaar uit het niets bloed verloren. Eenmaal op het toilet voelde ik ook iets weg glijden zeg maar. Ik dacht meteen nou dit was het. Alleen totaal geen krampen, alleen heel licht wat buikpijn. Verloskundige gebeld en die vroeg of ik het kon pakken uit het toilet. Dus ditgedaan en zij zou langs komen. Toen zij er was en het bekeek zag ze meteen dat het een bloedstolsel was en geen embryo. Ook wou ze proberen of ze het hartje kon vinden. En gelukkig na 5 sec hoorde we heel duidelijk het hartje kloppen. Ik ben zo opgelucht maar tegelijkertijd ook zo geschrokken. Heb bij de zwangerschap van mijn zoontje nog nooit zoiets mee gemaakt. Zijn er meerdere dames die dit al eens meegemaakt hebben? Verloskundige zei ook dat het niks met een miskraam of dreigende miskraam temaken heeft. En dat voor hoe het er nu uit ziet zij denkt dat het voor 94% goed zit. Nu hopen op een mooie echo volgende week woensdag!

2. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte! Komt vast goed;)

3. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Ik had het met 14 wkn.
    In de ochtend opeens bruin, toen werd het helder rood en ook 2x een bloed stolseltje. Kon langskomen voor een echo en hartje luisteren. Alles was goed. Ze zag nog wel wat bloed zitten. Kon er zelf nog uitkomen of opgenomen worden. Daarna niks meer verloren. Ze dacht aan een laagliggende placenta. Maar uiteindelijk weten we niet waardoor het kwam.

4. Soezetje

Soezetje Actief lid

27 okt 2014
    101
    0
    0
    Ik heb het gehad met 9 weken, veel helderrood bloed en een enorm stolsel. Daarna naar het ziekenhuis gegaan, en alles was goed. Het stolsel was alleen bloed, en baby was heel actief op de echo. Nu inmiddels gisteren de termijnecho gehad, baby doet het fantastisch. En ze weten inderdaad niet waar de bloeding vandaan kwam. Waarschijnlijk een adertje in de baarmoeder

5. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Dank jullie voor deze antwoorden. Stelt me toch een beetje gerust. Ben nu wel elke x bang om naar het toilet te gaan omdat ik bang ben dat ik weer ga bloeden. Maar ja ga proberen van het positieve uit te gaan!

6. Br1nk

Br1nk Nieuw lid

26 okt 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte, hopen dat alles goed blijft! Ik las net op 12 weken zwanger | Zwangerinfo.com dat de kans op een miskraam in de 12e week afneemt, dus dat is in ieder geval een prettige gedachte.

Deel Deze Pagina