Sinds afgelopen donderdag weet ik dat ik zwanger ben, nu dus 4w3d. Vrijdagavond heb ik gemeenschap gehad met mijn vriend, daarna had ik een bloeding ( ik weet dat dit door het vrijen kan komen) In mijn slipjes heb ik geen last van bloedverlies en ook niet bij het plassen. Heel af en toe heb ik wat roze/bruin aan mijn wc papiertje maar ook dit is niet veel. Ik was toch benieuwd afgelopen dagen of ik nog bloedverlies had, dus heb ik met een tampon een paar keer gekeken of ik wat bloed er aan zou hebben. Dat is dus wel het geval, het is geen donkerroodbloed, maar heeft een beetje een bruin/roze kleur, het is ook niet echt veel maar het zit er wel. Hoe kan het dat het wel aan een tampon zit, maar niet naar buiten komt? Is dit een miskraam? Heb t nu inmiddels al 3 dagen maar geen buikkrampen of iets dergelijks erbij. (ps: Normaal heb ik wel altijd last van spotting 4 dagen tot een week voor ik ongesteld moet worden, daar had ik deze keer maar 2 ochtenden last van voor mijn NOD, zou dit het kunnen zijn?) Groetjes Marjolein
Hallo, Proficiat met de zwangerschap. Het bruin/roze is van het vrijen van afgelopen vrijdag. Hierbij is een vaatje kapot gegaan wat nu nog wat oud bloed geeft. Je kan beter geen tampons gebruiken want hierbij kan je vaatjes in de baarmoedermond kapot maken waardoor je opnieuw bloedverlies krijgt. Groetjes Ineke