Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heey!

    Heb al lange tijd niks van me laten horen en lijkt het of ik geen interesse in je hebt getoond,maar heb je wel gevolgd hoor!
    En denk regelmatig aan je.
    En dan is het oude clomidtopic nu ook nog eens "dood"
    En de meesten van dat andere topic "ken" ik niet.
    Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met je gaat.
    Dus je bent weer terug een clomidbabe 8)
    En vandaag je eisprong....je hebt toch wel je best gedaan heh ;) :)
    Je had 3 folikels toch?
    Ik ben echt wel heel erg benieuwd hoe deze ronde gaat verlopen.
    Eindelijk aan de progestan!
    Want op die puregon reageerde je wel erg heftig heh!
    Zou het nu dan een keertje meezitten?

    Hoe gaat het verder met je?
    Is Sam nog actief op dit forum? Kon niks vinden.

    Nou ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat en ik denk de rest van de "oude garde" ook,vandaar dat ik het ff zo doe en niet in een pb.

    Nou succes meid!

    Liefs Pientje
     
  2. Marjo83

    Marjo83 Fanatiek lid

    24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Pien,

    Wat lief van je meis, dat je speciaal voor mij een topic opent! Dikke knufff

    Emotioneel gaat het behoorlijk met ups en downs. Ik loop sinds kort ook bij een psycholoog om het allemaal een plekje te kunnen geven en toch door te gaan zonder dat ik er zelf aan onder door ga.
    Waren weken bij dat ik om de dag in het zkh zat (toen ik nog spoot) en dat was gewoon niet meer te doen. + overstimulatie en de hele mik mak die daarbij kwam kijken, rustmaand etc..

    Nu ben ik indd weer overgegaan op Clomid, alleen reageer ik daar nu ineens veel beter op, dus er groeiden 3 follies!
    Er was geen verschil in de lenge van mijn luteale fase met Clomid of Puregon, het bleef 10 dagen. Ook bouwde mijn bmslijmvlies door het spuiten niet beter op (dat waren de hoofdredenen om te gaan spuiten) Dus ga ik nu EINDELIJK met Progestan beginnen. Dat had ik zelf ook al zo lang in mn hoofd! Als dit allemaal goed aanslaat mag ik in het streekzhk blijven, en anders word ik doorverwezen naar een endocrinoloog in het academisch in Groningen.. Maar op zich heb ik er wel goede hoop op dat progestan mn cyclus verlengd..
    O en verder hebben we zeker goed gekust haha, 2 x gister :oops:
    Daar zal het dus niet aan liggen ;)

    Verder ben ik indd benieuwd hoe het met Sam gaat?! Dus meis als je dit leest...

    Hoe gaat het met jou dan Pientje? Want omgekeerd is het net zo dat ik jou ook wel blijf volgen hoor! Had laatst al ff in je album gekeken en wat een mooie buik heb je al zeg :) Hoop dat alles voorspoedig verloopt!

    Many thnx en we keep in touch! Stuur maar wat zwangerschapsstraaltjes deze kant uit, kan ze goed gebruiken :D

    Liefs
     
  3. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hey!

    Leuk dat je reageerde :D

    Kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal ff teveel werd,het zwanger worden,je werd ook zo heen en weer geslingerd met die overstimulatie enzo.
    Dan is het wel fijn dat je bij een psycholoog terrecht kan.
    Helpt het ook een beetje?

    Dus nu zit je officieel op het wachtbankje :D
    Vind je het nu niet extra spannend met die extra progestan?
    Die moet je by the way toch vaginaal inbrengen?
    Is dat een beetje te doen?
    Lijkt me ook een rare gewaarwording :) 8)

    Hoelang moet je dat nou gebruiken?
    Stel (laten we het hopen) je bent deze ronde zwanger,moet je dan nog steeds extra progestan gebruiken?

    En stel je bent niet zwanger maar je cyclus is wel verlengd,blijf je dan nog even op deze voet verder gaan?
    En krijg je verder nog controles deze ronde? Zoals bloed prikken?
    Sorry een hoop vragen :) Hoop zo dat het nu gewoon eens een keertje normaal gaat!

    En ben je ondertussen nog aangekomen kwa gewicht? Of ben je nog steeds een mooie slanke den?

    Met mij gaat het goed! Buik groeit lekker door.
    Geniet echt heel erg van het zwanger zijn.
    Vind het jammer dat je nog niet kan meepraten over dit speciale gevoel,maar kan je verzekeren dat het heel bijzonder is.
    Hoop dat je snel kan meepraten hierover.
    Want ik gun het je heel erg!

    Zijn er trouwens veel succesverhalen wat progestan betreft?
    Want dit was toch het enige probleem bij jou?
    Oke die overstimulatie ook nog,maar dat kwam door het spuiten.
    Loop je daar nu weer kans op met clomid en je 3 folikels?

    Hoor (lees) je nog weleens wat van de andere (ex)clomidbabes? Zoals Elfje, Senna, Radna enzo.

    Oja allerlaatste vraag en dan hou ik op met vragen 8)
    Wat wordt er bedoelt met die walvisclub?
    Lees het bij meerdere dames.
    Maar waarom walvissen? :)

    Nou ik duim heel hard voor je hoor!

    Liefs Pientje
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Dit zou ook via pb's kunnen ;)
     
  5. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Sorry, als je het vervelend vind,dan doen we het wel via pb's

    Dacht dat de andere zwangere clomidbabes ook wel geïnteresseert zouden zijn hoe het met haar gaat,dus dan hoeft ze het maar 1 keer te vertellen.

    Maar als het je stoort dan gaan we prive verder.
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nee joh! Stoort me niet hoor.
    Het gaat over Marjo en over jou, vandaar.
    Elmo
     
  7. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

    Leuk zon topic, had ook al zitten zoeken maar kon "ons" oude topic ook niet meer vinden, en ik volf de clomid babes ook nog steeds hoor ;)
    Spannend marjo, dus je zit nu op t wachtbankje, we sturen gewoon een heleboel zwangerschapsvlinders naar je toe, dan kan je lekker bij ons mee kletsen! duim heel hard voor je, wanneer zou je nod zijn?

    Pientje, met jou ook alles goed,? ga zo ook ff in je album je buik bewonderen :) Bij mij begint er nu wat te komen.....volgende week hebben we de 20 wekn echo, dus dat is wel weer spannend, en rob wil zo graag weten wat t wordt, ik vind de verasssing ook wel erg leuk maar ja ben daar denk ook wel weer te nieuwsgierig voor ;)

    Sam, jij moet ff komen buurten hoor!

    liefs radna
     
  8. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    Hoooooooooiiiiiiiii meiden,

    sorry sorry sorry, heb jullie verschrikkellijk verwaarloosd :oops:

    Hier gaat het redelijk, de laatste cyclus is helaas weer afgebroken omdat er weer geen ei wou groeien. ik heb nu dus weer provera gehad en zit op de :evil: te wachten, en dan naar 100mg clomid.
    Ik heb het hier ff flink moeilijk me egehad en nog baal ik verschrikkellijk.
    dus had even een pauze ingelast. ik blijf het ook moeilijk houden met de gedachte dat ik gewon nog zwanger had kunnen zijn als het niet fout gegaan had, soms speelt dat zo in mijn hoofd, maar goed zal dat toch een plekje moeten gaan geven, maar als je dan ronde na ronde hoort dat de clomid dan niks meer doet valt dat even tegen :(

    en toen kwam ik hier, is ons topic weg :( vind ik erg jammer, wnat die andere meiden ken ik niet en we hadden toch ons eigen cluppie. maar goed niks aan te doen.

    marjo, wat goed om te horen dat je nu eindleijk met de progestan mag beginnen , hehe. eindelijk weer een beetje schot erin voor je. hoop dat de zaadjes goed hun weg weten nu ;) , mijn duimen blijven draien voor je.

    pientje wat super om te horen dat het zo goed gaat met je. en wta gaat het snel :confused:

    radna, hoe is het met jou en je buikje? groeit ie al lekker :D :)

    liefs van mij en nogmaals sorry meiden
     
  9. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi lieve mensjes,

    Zat even te neuzen hier en wat zag ik RADNA.

    Spannend meis dat je volgende week je 20weken echo hebt.
    Hopelijk is alles goed.
    Kom je nooit meer bij juni mamas?

    @ sam

    Ja de oude zijn we weg gegaan.
    Bijna niemand reageerde meer was volop stil.
    En toen mochten we bij hun er bij.
    Is heel gezellig!
    Hoe is het met kylian?
    Balen dat je cyclus weer afgebroken moest worden.

    Liefs Siem
     
  10. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    He meiden, gezellig, ik was jullie ook al kwijt.
    Ik heb wel een paar keer gezocht maar er zaten idd veel meiden die ik niet kon.

    Marjo, jeetje wat heftig meid, ik hoop dat je nu snel een keer zwanger mag raken.
    Ik hoop voor je dat je in je eigen ziekenhuis mag blijven en wat goed van je dat je hulp gezocht hebt, het is allemaal niet niks wat je meegemaakt hebt!

    Sam, ik begrijp heel goed dat je even afstand wilde nemen, het is ook super balen als er geen ei wil groeien!
    Ik hoop dat je met 100 mg meer geluk hebt!

    Pientje, wanneer ben jij ook al weer uitgerekend?
    Wat heb je al een mooie buik meid!
    Heb je nog last van kwaaltjes?

    Radna, volgens mij zijn we samen op dezelfde dag uitgerekend (17 juni), spannend!
    Ik twijfel soms ook nog of dat ik het geslacht wil weten maar ik ken mijzelf goed want dan weet iedereen het omdat ik mijn mond slecht kan houden, zeker als ik enthousiast ben.
    Veel plezier tijdens de echo, geniet ervan!

    Hier gaat het allemaal goed, mijn buik groeit behoorlijk, ik kan nu ook alleen nog zwangerschapskleding aan.
    Bij de laatste controle was mijn bloeddruk te hoog (onderdruk 97) ik heb toen de volgende een echo gehad in het zh maar met de groei ging het prima.
    Ook mijn bloeddruk was toen redelijk netjes, ik heb nu extra controles.

    Meiden, wat leuk dat ik jullie weer gevonden heb!

    Kus van Senna
     
  11. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hee wat leuk he, zo'n reunie, iedereen weer gevonden!

    moon, nee ben niet zi heel vaak meer bij juni, mama's, zijn er zo veel en ik heb t niet echt bij gehouden dus dan is t daar niet erg overzichtelijk.
    Hoe gaat t verder bij jou, je mocht alweer verder toch?

    senna, ja leuk op dezelfde dag, en t is nog vaderdag dan ook, vind ik helemaal leuk, de kans is natuurlijk wel erg klein dat t dan geboren wordt, maar vind t zo leuk klinken! Wanneer heb jij je 20wk echo? hier begint buikje beetje te komen, heb nog mijn eigen broeken aan, de knoop past dan niet meer dicht maar met elasriekeje lukt dat wel, positie was echt nog geen gezicht, ben al wel wezen kijken.

    liefs radna
     
  12. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    oww wat gaafffff allebei op vaderdag uitgerekend, super joh :)

    enn wat leuk eht kluppie bij elkaar.
    mis alleen elfje nog
     
  13. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ radna

    Ja nog 1 weekje dan mag ik weer testen maar zal niks boeiends uit komen.
    de 50mg clomid was deze keer niet aangeslagen.. dus zit te wachten en te wachten tot ik weer verder mag.
    En dan krijg ik 100mg hopelijk doet dat wel iets.
    Vind het wel gek dat ik eerst met 50 zwanger raak en dat het nu niks deed.
    Stiekem hoop ik op een verrassings ei haha maar dat zal ook wel niet gebeurd zijn.

    @ sam

    Stuur je elfje een PB dat ze moet komen!
     
  14. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heey wat leuk om ineens de oude bekenden te zien :D

    @Radna,spannend bijna 20 weken echo!
    Ben ook wel benieuwd naar jouw buikje :D

    @Sam,joepie je bent terrecht!
    Helaas nog niet zwanger :(
    Vind het nog steeds zo raar dat jouw gyn eerst 3x 50 probeert.
    Je moet echt voor jezelf opkomen en op je strepen gaan staan!
    Want een vriendin van mij is zo ook bijna 2 jaar aan het lijntje gehouden,daarna begonnen met spuiten en zwanger!
    En ik moest zelf ook doordrammen voor een hogere dosis en was toen ook raak!
    Nou ik hoop dat de 100 dit keer meer doet hoor!
    Maar je gevoel snap ik heel goed.
    Dat had ik ook met mijn mk.
    Ik bleef maar tellen hoelang ik zwanger had kunnen zijn.
    En het enige waardoor ik me weer goed zou voelen was weer zwanger zijn.
    Ik hoopte dan ook vurig dat ik voor de uitgerekende datum weer zwanger zou zijn,lijkt me anders zo'n moeilijke dag!

    @Senna,ow schaam me heel erg,maar heb nog steeds niet op je PB gereageert,dacht er elke keer wel aan,maar dan steeds weer vergeten :oops: ...SORRY!
    Ik ben trouwens 24 april uitgerekend.
    Wat vervelend dat je bloeddruk omhoog is.
    Maar je krijgt gelukkig wel controles.
    Wanneer heb jij je 20 weken echo?

    @Moon,ben benieuwd wat er uit je test komt...
    Ik was trouwens ook met 50 voor de 1e keer zwanger geworden (wel pas op dag 25 eisprong)en nu met 150 zwanger geraakt met een eisprong rond dag 17, clomid 50 en 100 deden niks meer bij mij.
    Nou veel succes met afwachten!

    Ik duim voor jullie allemaal natuurlijk!
     
  15. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ pientje

    Thnx..
    ja ik ben ook zeer benieuwd.
    Ik had gewoon vruchtbaar slijm 2/3dagen terug.
    Wilde eigenlijk naar de gyn gaan belllen maar ik wacht het wel af.
    Omdat ik op dinsdag was geweest en was er niks door gegroeid ze waren 9mm ( al een week) dus lijkt mij sterk dat ik dan wel in eens een door gegroeid eitje heb.

    Zat net in je album te kijken.. schattig buikje!
    Al met je kinder kamertje bezig of nog niet?

    Liefsss
     
  16. Marjo83

    Marjo83 Fanatiek lid

    24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey meiden, wat leuk dat ik jullie hier weer zie nu :D

    Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met het andere clomidtopic, maar dat heeft denk ik ook te maken dat veel meiden daar pas begonnen zijn en het zo ontzettend druk is dat ik soms niet weet wie wie nu is. Verder is het wel fijn om je verhaal kwijt te kunnen hoor!

    Radna: Wat gaat dat snel zeg, bijna de 20 wk echo! Ooooh wat spannend joh! Weten jullie al wat het gaat worden? Of blijft het een verrassing? En hoe is ie verder dan? Is het vol te houden met je werk (veel staan enzo)? Ben ook benieuwd naar een fotootje hoor!

    Senna: Wat naar meis dat je bloeddruk zo hoog was. Fijn dat ze je goed in de gaten houden nu. Hoe is het verder met jou en je vriend nu?
    Echt leuk weer wat van je te horen, ben heel benieuwd ook naar jouw buikfoto'sjes hoor!

    Sam: Je bent er weer! Ik heb je echt gemist hier..
    Wat naar he als het niet aanslaat. Had ik de laatste ronde met spuiten en 2 dagen voor de kerst hoorde ik dat ik na 22 dagen prikken kon stoppen want dat er of teveel groeide of niks.. Was echt kapot, ik kan me dan ook heel goed indenken hoe jij je voelt. En dan ook nog de klap van de mk.. Het is soms allemaal even teveel he? Ik denk aan je en hoop gauw weer wat van je te horen, maar doe eerst maar es lekker rustig aan! Gelukkig is de Provera weer binnen, rommel vind ik dat altijd..

    Moon: Duim voor je, t kan echt nog alle kanten op!
    Hopelijk krijg je gauw een eisprong en anders indd een ovutestje ertegenaan gooien?

    Nog 8 dagen op het bankje, duimen jullie please mee dat ik er niet weer vroegtijdig 'afdonder'? Op zich zou het met de Progestan niet kunnen dus ik ben zeeeeeer benieuwd. Toch wel spannend nu, eindelijk eens een goede kans (waarschijnlijk) en dan ook nog 3 follies die gesprongen zijn :) We'll see!

    Damen, fijn allemaal weer ff bijelkaar te zijn hier, ik miste jullie echt hoor!

    Liefs
    Marjo
     
  17. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

    Ja misschien is het anders voor jou.
    Jij bent natuurlijk een stuk verder.
    Ik vind het er best gezellig is wel druk ja.
    Onze oude clubje mis ik wel was kleiner en hechter.

    Hihi ik bedoelde zwangerschaptest.
    Die moet ik doen.
    Ze heeft gewoon gezegd dat ik geen kans meer maak maar wel een zwangerschapstest moet doen.

    Ik duim zkr voor je!
    Mag nu wel is raak zijn!
     
  18. Marjo83

    Marjo83 Fanatiek lid

    24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Thnx Moon, duim ook mega voor jou natuurlijk! Je weet maar nooit he, ken zat verhalen van meiden die toch nog een eisprong kregen later in de cyclus.. Op naar die posi-testen! :D :D
     
  19. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Moon, Marjo en Sam, ik ga echt heel hard voor jullie duimen!

    Wat betekenen nu die walvissen (ik ben helemaal niet nieuwschierig aangelegd).

    Pientje, meid, dat maakt toch niet uit! ik vind het wel erg gezellig dat ik je nu hier tegenkom!

    Radna, ik heb mijn "20" weken echo 7 februari, dan ben ik 21 1/2 week maar dat is niet erg.

    He meiden, we missen niet alleen Elfje maar ook Mijnimeel en Annika Is er al een p.b naar deze meiden gestuurd?
    Wie missen we nog meer?

    Groetjes Senna
     
  20. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    ja idd die missen we ook nog

    zal ik ze straks een pb sturen ;)
     

Deel Deze Pagina