Word helemaal gek hier. Kan pas volgende week dinsdag terrecht voor curettage terwijl het kindje al 3 weken levenloos in mijn buik zit. Met 8.5 week gestopt met kloppen nu dan 11.5 week eergister echo gehad dat het niet meer klopt. Ik kan niet nog een week wachten heb wel 1000 ziekenhuizen afgebeld allemaal geen plek vanwege kerst. Ga nu dus toch vanmiddag met die pillen beginnen........ Ervaringen?
Wat vreselijk Ninii01!! Hier zit je toch TOTAAL NIET op te wachten. Ik zou mijn zorgverzekering bellen voor wachtlijst bemiddeling. Het lijkt mij niet gezond en welk opzicht dan ook als je zo door blijft lopen. Sterkte meid.
Kwaad kan t niet. Ik heb mijn m'n eerste ma 5 weken met dood vruchtje rondgelopen. Je lijft heeft waarschijnlijk nog t door dat t vruchtje niet meer leeft. Ik had echo op 10,6 en gecurreteerd op 11,6. Fijn is t niet dat wachten... Sterkte
Als je idd niet langer wilt wachten zou ik idd aan de pillen beginnen. T kan verder in principe geen kwaad voor je zelf of je lichaam om evt nog te wachten tot na de kerst. Alleen geestelijk kan dit heel zwaar voor je zelf zijn. Mocht je besluiten toch wel aan de pillen te gaan, zou ik er wel voor kiezen om die nu in te brengen met een beetje geluk, hoe dubbel ook zit je dan niet met de kerstdagen in de pijn... Heel veel sterkte meis.
Heb de pillen net opgehaald ga zo me kinderen naar opa en oma brengen voor een nachtje en dan als ik thuis kom de pillen innemen en afwachten.. Zie er heel erg tegen op
He getver! Vervelend zeg! Ik heb geen ervaring met die pillen maar wel met een mk. Mijn vk zei wel dat het met die pillen snel gaat. Ik hoop dat dat je een beetje geruststelt. Heel veel sterkte! Liefs
Hoi Nini, Wat rot! Kan je verloskundige niets voor je doen? Ik moest gister voor de curettage die pillen inbrengen en werd door spoed tussendoor pas 6 uur later geholpen. Ik begon enorm te bloeden, schrok er gewoon van, bloed liep harder dan de urine. Ben achteraf blij dat ik die pillen niet thuis heb genomen, omdat als het vruchtje al zo lang in je lijf zit w.s. ook door de pillen niet in zijn geheel los laat en je dan alsnog met spoed een curettage nodig hebt. Maaaaar, als je dus veel bloed verlies hebt en duizig wordt, bel je je verloskundige of gyn en dan plannen ze je wel in voor spoed! Dus het is het proberen waard. sterkte meid, laat je weten hoe het is gegaan?
Verloskundige kan ook niks doen het is geen spoed. Ga om 5 uur die pillen in brengen en hopen dat ik geluk heb dat het bij mij niet extreem erg is en dat alles goed eruit gaat... Zenuwen pff maar wil er echt vanaf dus vandaar de keuze kan niet tot volgende week wachten Hopelijk gaat het bij mij wel goed
Tjee meid wat heftig dit. Ik heb ook een mk achter de rug, en kan mij heel goed indenken dat je ECHT NIET zolang wil wachten als je het weg wilt hebben. Bij mij is de mk zelf op gang gekomen en de vrucht eruit gekomen, maar omdat ik nog restweefsel achtergebleven had heb ik ook cytotec (neem aan dat je dat met pillen bedoeld) genomen. Ik had er zelf geen last van, maar bij mij is helaas ook het restweefsel er niet uitgekomen. Hierna ben ik meteen gecurreteerd omdat mijn hcg niet wilde zakken. Maar achteraf bleek dat het helemaal geen zwangerschapsweefsel was maar nog steeds dik baarmoederslijmvlies. Dus eigenlijk een heel ander verhaal. Maa ik kan me zo goed indenken dat als je wilt dat het weg gaat, je niet zolang kan wachten! Ik hoop zo dat de cytotec bij je werkt, en dat je niet zolang hoeft te wachten totdat de vrucht eruit is. In ieder geval een dikke knuffel! X
Ninii01; Heb je de pillen al in gebracht? En merk je al iets? Welke dosis heb je gekregen? Feetje333, met die pillen hoeft het niet snel te gaan hoor. Maar het kan wel. De eerste twee keren toen ik de cytotec pillen kreeg werkte het binnen 2 uur. Nu de laatste keer werkte het dus totaal niet snel.
Ik heb de pillen 17.15 ingebracht 800 mg 4 stuks in een keer. Heel af en toe voel ik een lichte kramp maar verder nog nix. Ben zo gespannen pff probeer wel te ontspannen hoor lig in bed TV aan kopje thee maar vind het maar eng... Wel fijn en lief jullie reacties doet me echt goed
Wat naar Nini!! Mijn ervaring met de pillen is dat het pas na de tweede dosis loskwam. Ik weet niet meer precies hoeveel uur dat na de eerste dosis was. Sterkte. Hopelijk is het snel achter de rug.
Ik hou het in de gaten het bloedverlies idd. Krampen worden nu wel erger maarja heb al 2 bevallingen gehad dus ik ga er vanuit dat het te handelen is en kan nog paracetamol nemen... Ben meer bang voor wat er allemaaal uit komt bah naar gevoel
Tot nu toe zijn de krampen nog steeds te doen. Net een heel ini mini stolseltje verloren dus wie weet wat er hopelijk nog gaat komen en het liefst vanavond haha pfff drama dit
Bah wat een rotsituatie!! Maar het klinkt wel goed dat je nu al bloedverlies en verlies kleine stolsels hebt. Ik heb twee keer cytotec gehad en het waren twee totaal verschillende keren. De keer dat ik het verst was ging het makkelijkste dus het aantal weken maakt volgens mij niet uit. Het is even doorzetten nu bah bah, maar hopelijk komt het er vannacht uit en valt het mee met de pijn.