hallo allemaal Ik heb de laatste maanden een cyclus gehad van 30-34 dagen. Afgelopen cyclus met ovu testen in de weer geweest en een positieve ovu test gehad op dag 28(!) dat was 9 nov. Nu heb ik al vijf dagen wat bruine afscheiding met hier en daar bloed. Natuurlijk dacht ik eerst: ongesteld, maar dit is wel wat afwijkend. Toch maar een action test gedaan net en na ong half uur een mini streepje. Te lang gewacht met aflezen? Of mss toch zwanger?
Ik had ook zo'n vage test van de action na een uur en een paar dagen later had ik een knaltest en wist ik zeker dat ik zwanger was.. dus het kan wel. Ik heb toen overigens ook een lichte bloeding van 3 dagen gehad..
Weet niet wat een onbewerkte foto inhoudt, maar duidelijker als dit krijg ik em niet. Nouja et zal wel niks zijn, anders ook niet zolang bruin/rood verlies toch...
Ik zie ook een vaag streepje, maar omdat deze pas na afleestijd er stond weet ik niet of het een indroger/valse is. Beter met een betrouwbare test testen, zoals de predictor
Als jouw ei gesprongen was na 9 nov zou dat uiterlijk 11 november zijn geweest en ben je nu al 15 dpo. Dan is de test echt veel te licht, zelfs bij een late innesteling. Daarbij kwam hij na afleestijd en is hij dus officieel gezien negatief. Dus het lijkt erop alsof er geen ei is geweest na de ovu van 9 november. Je zit dus nu al op cd 45? Of begrijp ik je verkeerd. Heb je altijd eerst dagen bruin verlies voordat het doorzet? Wanneer was je eerste dag met bruinverlies/bloed?
Ja klopt, eerste bruine afscheiding begon 5 dagen geleden dus op 40e cd. Heb ik altijd voor mn menstruatie doorzet dus dat is niets nieuws. Waarom zou er geen eisprong zijn geweest na mijn positieve ovu test...? Ik verloor net wat vers bloed dus denk toch wel echt ongesteld nu.
Omdat je nog niet ongesteld was toen ik reageerde en omdat een positieve ovulatietest geen garantie is dat je ei ook daadwerkelijk daarna gaat springen Daarbij zei ik niet dat je ei niet geweest is, ik zei dat het er op lijkt dat je ei nog niet geweest is. Maar aangezien je ongi nu is doorgebroken heb je gelukkig duidelijkheid
Oke haha, maar omdat ik nu ongesteld ben geworden is er waarschijnlijk wel een eisprong geweest? Word toch beetje onrustig van deze info