Hi dames, Wat een rollercoaster is zwanger zijn wij zijn ongepland zwanger geworden, maar zijn er inmiddels super blij mee. Nu schrok ik me echter gisterochtend kapot; nadat ik had geplast zag ik licht bruin slijm op het wc papiertje. Dit is de rest vd dag wat minder geworden, tot gisteravond er weer wat van dit slijm was. Vanmorgen ook weer, nu weer wat minder. Ik heb op en af buikkrampen, pijnlijke borsten, lage bloeddruk, en ben mega moe. Misselijk ben ik niet echt. Ben nu 6 weken zwanger. Heb gister voor de zekerheid nog een test gedaan en die was nog positief. Over 1,5 week hebben we een echo. Ik ben heel bang dat die bruine afscheiding een 1e symptoom is van een miskraam. Hebben meer hier ervaring mee en hoe liep het bij jullie af?
Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap. Was oud bloed van de innestelingsbloeding nog. Niks ergs dus Als het aanhoudt je vk even bellen
Klinkt als innestelingbloed dit kan duren tot een week of 12 heb ik wel eens gelezen. Als je het echt niet vertrouwd zou ik even contact leggen met je verloskundige. Probeer je niet te druk te maken!
Ik heb dit ook gehad gelukkig wel goed gegaan bij mijn ma niet gehad en toen was het toch mis. Zwaar zijn die eerste weken hopelijk kun je genoeg afleiding vinden veel sterkte en ik duim voor je
Dankjulliewel!! Echt fijn dat dit forum er is. Inmiddels is de bruine afscheiding weer weg dus ik heb weer wat meer hoop