Ovulatiebloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lieverding, Oct 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

Jun 9, 2019
    1,202
    453
    83
    Female
    4 september had ik late miskraam met 15.5 weken. Ik heb erna controle echo gehad en die was prima. Mijn hcg op 7 oktober was 11, op 14 oktober 6,8.
    7 oktober ben ik ook ongesteld geworden, de bloeding was best wel lang (7 dagen). Normaal gesproken heb ik cyclus van rond 26-28 dagen en ovulatie op de dag 12-14. Maar na de miskraam kan het natuurlijk van slag zijn.

we hadden sex gehad afgelopen woe/vr/zo. Dat is dan dag 10/12/14. Nu is het dag 16 en ineens heb ik bloed, het is donker rood, slijmerig. Kan het ovulatiebloeding zijn? Voor menstruatie is gewoon veel te vroeg en voor innesteling ook.
    Het is wel enkel bij afwegen en lijkt heel erg op menstruatiebloeding qua samenstelling en kleur.

2. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,411
    8,939
    113
    Female
    Zou een ovulatiebloeding kunnen zijn idd. Kan ook zijn dat er door de seks nog oud bloed is losgekomen mss.

3. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

Jun 9, 2019
    1,202
    453
    83
    Female
    Nee door seks zou het dan niet na pas twee dagen komen en zoveel... eerder ovulatiebloeding... alleen zo raar ik heb het nog nooit gehad en alles verloopt zoals menstruatie eigenlijk.. ik heb in de nacht hele tampon mee kunnen vullen. Heb geen krampen of pijn maar dat heb ik dus bij menstruatie ook niet. Mijn menstruatie verloopt altijd zonder symptomen ..
    maar zo’n cyclus van 16 dagen kan bijna niet denk ik?

4. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

Jun 9, 2019
    1,202
    453
    83
    Female
    5e dag van de bloeding en het is gewoon donker rood bloed helder zonder stolsels etc.

Gisteren bij poli gyn geweest (ze wilden mij toch zien icm koorts/ziek). Uitgebreid echo gehad en alles beschreven maar helaas konden ze niets geks vinden: slijmvlies mooi dun/bmm dicht. Volgens de echo denk ze dat eisprong al geweest. Maar dus ze konden de reden van de bloeding niet vinden.
    Ze gokten op menstruatie maar inderdaad factoren die ik omschreef: start 16e dag cyclus en heel weinig vonden ze ook vreemd. Ovulatiebloeding kon maar volgens hun komt het heel zelden voor en zou geen vijf dagen duren. Innestelling kan maar eigenlijk te vroeg en ook te veel.

nu dus tja dag 5, ik heb het dus niet veel, een tampon per dag/nacht. Overdag kan eigenlijk prima met inlegkruisje want ik plas het uit gewoon als ik plas. Ik heb geen idee wat het is het is alle 5 dagen dezelfde hoeveelheid en geen enkele keer bruinig echt vers bloed dus.

ik ga afwachten en ik denk dat ik dat dan als mijn menstruatie moet rekenen. In elk geval tot 4 november want dan zou mijn nieuwe cyclus normaal ook beginnen

5. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

Jun 9, 2019
    1,202
    453
    83
    Female
    Ik denk dat ik zwanger ben want gyn zei dat ik kan test doen. 2v5 gedaan en die heel een heeeeeel licht vage streep. Ik kan het zo een beetje aan koppelen aan termijn van 6dpo denk ik. Ik volgende week nogmaals proberen testen. Wie weet blijft het )))

Share This Page