Zijn er dames die er ervaring mee hebben of meer over weten ik heb vandaag bruine afscheiding 9 dagen na eisprong 5 dagen voor mijn nod.
Geen ervaring, maar kan zijn dat het een innestelingsbloeding is. Maar het kan ook zijn dat het een voorbode van menstruatie is. Bij sommige vrouwen begint dat met bruine afscheiding, dagen voor nod.
Ik vind het allemaal te spannend al dat afwachten of ik nou zwanger ben of niet ik word er helemaal gek van. Vanochtend nog getest was negatief en nu bruine afscheiding
Gefeliciteerd geniet ervan. Als ik zulke verhalen hoor dan krijg ik nog een beetje hoop. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik nooit zwanger ga worden nu is het afwachten of ik ongesteld ben of het een innesteling is
Dat wachten is ook het meest verschrikkelijke hieraan. Ik zou graag snel weer zwanger willen worden maar nu is het nog niet de tijd. Als we weer mogen ben ik ook weer bang voor die stomme wachtbank. Desalniettemin is het anders nu ik een kindje heb. Daar geniet ik volop van. Meis, ik gun het je van harte!
Had je toen veel afscheiding was er verschil tussen menstruatie/innesteling kan je er een beetje over vertellen?
Hier ook vanaf 9 dpo bruine prut! Eigenlijk helemaal niet slijmerig en alleen met afvegen. 1 dag 1 druppel donker rood bloed gehad. Heb donderdag of vrijdag dus resultaat weet ik nog niet hihi Zondag en maandag waren de testen negatief maar toen dacht ik nog dat woensdag mn nod was.. Had niet goed gerekend..
Ik hoop voor je dat je positief gaat testen. Ik heb nu ook beetje bloed hoop niet dat ik ongesteld word😔 Nog ff afwachten of het erger wordt of gaat verminderen
Irritant hè! Ik had dit vóór ik zwanger werd nooit,en toen was het van 5 tm 10 dpo inderdaad bloed/bruinverlies en zwanger. Dat is dus goed nieuws! Minder nieuws: sinds mn zwangerschap heb ik elke cyclus vanaf dag of 6 bruin/bloedverlies. En niet zwanger vooralsnog.. Kan dus helaas alle kanten uit vrees ik. Heel veel succes met wachten, arelaxed hè!